سخنان فاطمه سلیمانی در برنامه 'مهلا' سانسور شد
سخنان فاطمه سلیمانی در برنامه 'مهلا' سانسور شد

سخنان فاطمه سلیمانی در برنامه ‘مهلا’ سانسور شد؛ سعید مقیسه، تایید کرد که اظهارات دختر قاسم سلیمانی سانسور شده‌اند، اما افزود که این حذفیات توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر اعمال نشده است.

سخنان فاطمه سلیمانی در برنامه ‘مهلا’ سانسور شد

سعید مقیسه، رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، تأیید کرد که اظهارات دختر قاسم سلیمانی سانسور شده‌اند، اما افزود که این حذفیات توسط این سازمان اعمال نشده است.

فاطمه سلیمانی، در برنامه “مهلا” که یکی از ویژه‌برنامه‌های شبکه نمایش خانگی برای ایام محرم است، اظهاراتی درباره علاقه پدرش به سریال‌های آمریکایی داشت که سانسور شدند.

سعید مقیسه به خبرگزاری مهر اعلام کرده که حذف بخش‌های مربوط به سخنان فاطمه سلیمانی در برنامه “مهلا” در خصوص سریال‌های مورد علاقه ایشان، بر اساس نظر ارزیاب تعیین‌شده از سوی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی انجام نشده است.

فاطمه سلیمانی: پدرم مدت‌ها میزبان یک شرور مسلح معروف به “عیدوک بامری” بود

در مصاحبه اخیر خود، فاطمه سلیمانی، دختر قاسم سلیمانی، اظهار داشت: “در سال‌های ۷۳ و ۷۴، پدرم یکی از سردسته‌های اشرار در سیستان و بلوچستان به نام عیدوک بارمی را که تسلیم شده بود، هر روز برای ناهار به خانه می‌آورد.”