راحله راهدار خودکشی نکرد، بلکه به قتل رسید!
راحله راهدار خودکشی نکرد، بلکه به قتل رسید!

راحله راهدار خودکشی نکرد، بلکه به قتل رسید؛ پدر و مادر راحله که در ابتدا ادعا کرده بودند او خودکشی کرده است، به توسط مقامات بازداشت شده‌اند و پدرش اعتراف کرده است که راحله را با همدستی همسرش به قتل رسانده است.

راحله راهدار خودکشی نکرد، بلکه به قتل رسید!

روزنامه اعتماد در خبری اعلام کرده است که راحله راهدار، نوجوانی ۱۵ ساله که چند روز پیش خبر خودکشی او منتشر شده بود، در روستای رازی در خوی به قتل رسیده است. پدر و مادر راحله که در ابتدا ادعا کرده بودند او خودکشی کرده است، به توسط مقامات بازداشت شده‌اند و پدرش اعتراف کرده است که راحله را با همدستی همسرش به قتل رسانده است.

جزييات اين حادثه

به گزارش “ایران‌وایر”، ادعاهای اولیه درباره خودکشی راحله راهدار رد شده‌اند و طبق اطلاعات به دست آمده، این دختر ۱۵ ساله توسط خانواده‌اش به قتل رسیده است.

بر اساس گزارش، خانواده راحله او را با استفاده از یک شال به دور گردنش خفه کرده و پیکر او را به مدت ۵ ساعت در طویله خانه‌شان رها کردند. پس از گذشت این مدت، وقتی قطعیت یافتند که جانباخته است، به خیابان آمدند و فریاد زدند که او خودکشی کرده و جان باخته است.

روزنامه “اعتماد” در گزارش خود افزوده است که راحله، فرزند دوم خانواده، هنگامی که حدود ۱۲ سال داشت، به اصرار پدر و مادرش با مردی که تقریباً ده تا پانزده سال از او بزرگتر بود، ازدواج کرده و برای ادامه زندگی به ارومیه رفته بود.