امین برزگر

دوست نوید کجاست؟..  حساب توییتر «۱۵۰۰ تصویر» از ناپدید شدن امین بزرگر کشتی گیر و دوست نوید افکاری از شش ماه پیش خبر داد. 

امین برزگر کشتی‌گیر و دوست نوید افکاری ربوده شد

حساب توییتر «۱۵۰۰ تصویر» از ناپدید شدن امین بزرگر پیش خبر داد. نوید افکاری، کشتی گیر ایرانی، در پی اعتراضات مرداد ۹۷ بازداشت و اعدام شد.

این گزارش که اخبار مربوط به کشته شدگان تظاهرات آبان ۹۸ در ایران را پوشش می دهد، نوشته شده است که امین بزرگ «بارها از سوی نیروهای امنیتی برای حمایت‌هایش از نوید، تهدید شده است».

بر اساس این گزارش، این کشتی گیر «چند بار به دوستانش گفته است که نیروهای امنیتی در تعقیب او هستند».

دوست نوید کجاست؟

آقای بزرگر اندکی پیش ز «ناپدید شدن» در صفحه اینستاگرام خود در حمایت از نوید افکاری نوشت: سکوت ما خیانت است.

سردار پاشایی، از قهرمانان کشتی ایران که به آمریکا مهاجرت کرده است، به جروزالم پست گفت: وضعیت ورزشکاران ایرانی به این صورت است که ما یا خبر دستگیری آنها را می‌شنویم، یا حکم اعدامشان را یا ناپدید شدن‌ آنها را.

وی افزود: آنچه نگران کننده است این است که نزدیکان وی تایید کردند که قبل از ناپدید شدن امین، تعدادی از نیروهای امنیتی ایرانی به باشگاه کشتی رفته و سراغ او را گرفته‌اند.

سردار پاشایی:کسانی که در صفحات اجتماعی خود می نویسند بلافاصله احضار می‌شوند 

پاشایی که مدیر کمپین اتحاد برای نوید است،افزود: امین بزرگر، شاگرد حمدعلی چمیانی، مربی مربی نوید افکاری بود و در همین باشگاه تمرین مى کرد.

وی در این گفت‌و‌گو از افزایش فشارهای امنیتی بر ورزشکاران پس از اعدام نوید افکاری خبر داده و گفت: کسانی که در صفحات اجتماعی خود می نویسند بلافاصله احضار می‌شوند و با تهدید و توبیخ مواجه می شوند.