حمله رسانه‌های حکومتی به مولوی عبدالحمید
حمله رسانه‌های حکومتی به مولوی عبدالحمید

حمله رسانه‌های حکومتی به مولوی عبدالحمید؛ روزنامه “جمهوری اسلامی”: حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان نتیجه‌ی مستقیم سخنان افراطی افرادی است که در چند ماه گذشته با سوءاستفاده از تریبون‌های نماز جمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند تا بذر بدبینی در جامعه بکارند.

حمله رسانه‌های حکومتی به مولوی عبدالحمید

روزنامه “جمهوری اسلامی” در یکشنبه اعلام کرد که حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان نتیجه‌ی مستقیم سخنان افراطی افرادی است که در چند ماه گذشته با سوءاستفاده از تریبون‌های نماز جمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند تا بذر بدبینی در جامعه بکارند.

روزنامه “جمهوری اسلامی” همچنین تهدید کرد که صاحبان این مواضع انحرافی و ضد وحدت ملی باید برای سخنان افراطی چند ماهه اخیر خود پاسخگو باشند و متحمل تبعات ایجاد ناامنی‌ها و ریخته شدن خون بی‌گناهان شوند.

صبح روز شنبه، ۱۷ تیر، رسانه‌ها در ایران خبر دادند که یک گروه افراد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در نزدیکی مسجد مکی حمله کرده‌اند. در این حمله، دو مأمور نیروی انتظامی و هر چهار مهاجم کشته شده‌اند.

نورنیوز: بدون تقاص نخواهد ماند

روز یکشنبه ۱۸ تیر، نورنیوز، که به عنوان یک رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ایران شناخته می‌شود، در حساب توییتر خود اظهار کرد: “تصریحاتی که ساختار شکنانه است و منجر به بوجود آمدن بستر ناامنی و خونریزی در استان سیستان و بلوچستان می‌شود، به عنوان یک خط قرمز برای نظام و امنیت قابل قبول نیست.”

https://twitter.com/nournews_ir/status/1677919023332245506?s=20