حسن روحانی درباره آبان ۹۸: عده‌ای تصمیم گرفتند دولت را زمین بزنند
حسن روحانی درباره آبان ۹۸: عده‌ای تصمیم گرفتند دولت را زمین بزنند

حسن روحانی درباره آبان ۹۸: عده‌ای تصمیم گرفتند دولت را زمین بزنند؛ حسن روحانی درباره افزایش ناگهانی قیمت بنزین در آبان ماه ۹۸ گفت: سه قوه با اجرای این طرح توافق کردیم اما زمانی که زمان اجرای آن رسید، آن را در كاسه ما گذاشتند.

حسن روحانی درباره آبان ۹۸: عده‌ای تصمیم گرفتند دولت را زمین بزنند

حسن روحانی درباره افزایش ناگهانی قیمت بنزین در آبان ماه ۹۸ گفت: سه قوه با اجرای این طرح توافق کردیم اما زمانی که زمان اجرای آن رسید، آن را در كاسه ما گذاشتند.

وی افزود: عده‌ای تصمیم گرفتند، دولت را زمین بزنند. بازجویی‌های آنها موجود است و چه کسانی دستور گرفتند.

حسن روحانی: اگر اوباما جای ترامپ بود، در نیویورک با او دیدار می‌کردم

رئیس جمهور سابق ایران در مصاحبه ای گفته بود که اگر اگر جای دونالد ترامپ، باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا بود، در سفر مهرماه ۱۳۹۸ به نیویورک با او ملاقات می کرد.

حسن روحانی این اظهارات را که در سایت جماران بازتاب یافت، روز یکشنبه ۲۲ شهریور در مصاحبه ای که اخیرا در کتاب «بدون دود، آتش و خون» منتشر شده، بیان کرده است.

او در بخشی از این مصاحبه می‌گوید: «وقتی اعلام کردیم به نیویورک می‌روم، اعضای پنج بعلاوه یک دور هم جمع شدند. مرکل که کمتر به نیویورک سفر می‌کرد، آمد. جانسون در حالی که وسط درگیری‌های داخلی سیاسی بود، سریعا به نیویورک آمد و وزیر امور خارجه چین بود، روسیه نیز در نیویورک حضور دارد. اینجا واسطه‌گری رخ می‌داد که مشکل ایران و آمریکا حل شود.