تسنیم: استفاده یک مولوی از فیش جعلی برای سفر حج در شرق کشور
تسنیم: استفاده یک مولوی از فیش جعلی برای سفر حج در شرق کشور

خبرگزاری تسنیم:”یک مولوی شرق کشور برای عزیمت به سفر حج، از سند محضری ساختگی و فیش جعلی استفاده کرده و تحقیقات در این مورد آغاز شده که احتمالا به تشکیل پرونده قضایی منجر شود.”

تسنیم: استفاده یک مولوی از فیش جعلی برای سفر حج در شرق کشور

خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران، در یک گزارش اخیر به طور ضمنی به مولوی عبدالحمید اشاره کرده ونوشت که “یک مولوی شرق کشور برای عزیمت به سفر حج، از سند محضری ساختگی و فیش جعلی استفاده کرده و تحقیقات در این مورد آغاز شده که احتمالا به تشکیل پرونده قضایی منجر شود.”

ممانعت وزارت اطلاعات از سفر حج مولوی عبدالحمید!

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان، اعلام کرد که نهادهای امنیتی از سفر حج امسال او “مخالفت” کرده‌اند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان، اعلام شده است که وزارت اطلاعات از سفر حج مولوی عبدالحمید جلوگیری کرده است.

گزارش حاکی است که برخی از مسئولان وزارت اطلاعات به دلایلی با سفر حج آقای اسماعیل‌زهی مخالفت کرده‌اند و او به علت ممانعت حاکمیت امسال امکان سفر به عربستان سعودی را ندارد.

در حال‌وش، گزارش شده است که مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، طبق برنامه‌ریزی و نوبت قبلی، قرار بود به عنوان زائر به حج برود، اما مسئولان وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی و نظامی ايران او را از سفر منع کرده‌اند.