تخلفات در ساخت هتل ۳۰ طبقه: صدور مجوز هتل به درخواست رئیسی بود!
تخلفات در ساخت هتل ۳۰ طبقه: صدور مجوز هتل به درخواست رئیسی بود!

تخلفات در ساخت هتل ۳۰ طبقه: روزنامه «هم‌میهن» در شماره روز یکشنبه ۱۸ تیر خبر داد که ساخت هتلى ۳۰ طبقه در منطقه ولنجک و روی یک «گسل» از تخلفات شهرداری تهران در دوره علیرضا زاکانی است و حتی پای ابراهیم رئیسی هم به آن کشیده شده است.

تخلفات در ساخت هتل ۳۰ طبقه : صدور مجوز هتل به درخواست رئیسی بود!

مطابق گزارش روزنامه چاپ تهران، شهردار تهران و معاونش به منظور “پنهان سازی تخلفات”، اعلام کرده‌اند که ابراهیم رئیسی درخواست صدور مجوز برای احداث این هتل را کرده است.

بر اساس گزارش روزنامه “هم‌میهن”، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، بعد از ادعای معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران درباره این موضوع، “تحقیق و بررسی” انجام داده است. اما ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، ادعاها را “اظهار بی‌اطلاعی” دانسته است.

بر اساس گزارش روزنامه هم‌میهن، صدور مجوز ساخت برای هتل ۳۰ طبقه، تصمیمی است که توسط کمیسیون ماده ۵ شهرداری به ریاست علیرضا زاکانی اتخاذ شده است.

علیرضا زاکانی، سه روز پس از انتشار گزارش، این اتهام را تکذیب کرد.

در تاریخ ۱۷ خرداد، روزنامه شرق با انتشار اسنادی اظهار داشت که در کمیسیون شهرداری به طور گسترده‌ای “شهرفروشی” صورت گرفته است و شورای عالی شهرسازی به دفعات تصمیمات این کمیسیون را “غیرقانونی” اعلام کرده است. علیرضا زاکانی، سه روز پس از انتشار گزارش، این اتهام را تکذیب کرد.