بازداشت گروه مسلح سرقت: دستگیری گروه سارقان متهم به تجاوز به زنان
بازداشت گروه مسلح سرقت: دستگیری گروه سارقان متهم به تجاوز به زنان

بازداشت گروه مسلح سرقت؛ گزارش یکی از روزنامه‌های چاپ تهران نشان می‌دهد که یک شبکه مسلح سارقان در پایتخت ایران، به دلیل شکایت‌های فراوان مردم از اقدامات سرقت و تجاوز به زنان ساکن در خانه‌های هدف، در نهایت توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده است.

بازداشت گروه مسلح سرقت: دستگیری گروه سارقان متهم به تجاوز به زنان

گزارش منتشر شده در روزنامه «جام‌جم» در تاریخ سه‌شنبه ۱۲ دی، به «از بین بردن یک شبکه گسترده سرقت مسلحانه و تجاوز در تهران» اختصاص داشته است. این گزارش ذکر کرده است که کشف این شبکه به دلیل تدابیر نیروهای انتظامی صورت نگرفته بلکه به دلیل شناسایی یکی از اعضای این شبکه توسط یک زن قربانی اتفاقی رخ داده است.

گزارشات نشریه “جام‌جم” حاکی از آن است که از اوایل ماه شهریور نیروهای انتظامی در حال بررسی و پیگیری اقدامات سرقت و تجاوز این گروه مسلح بودند، اما تا هفته گذشته هنوز به شناسایی اعضای این گروه نپرداخته بودند.

به گفته این گزارش، در روزهای پایانی هفته گذشته، یکی از افراد شاکی که در حال عبور از بوستانی در جنوب تهران با همسرش بودند، متوجه فردی شدند که به طور ظاهری شبیه به یکی از اعضای گروه سارقان بود. به گفته گزارش، این زن و شوهر به تنهایی به این فرد حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده و از فرار او از بوستان جلوگیری کردند.

جزييات اين حادثه

پس از این شناسایی اولیه توسط شاکیان، نیروهای پلیس موفق به شناسایی و دستگیری اعضای دیگر شبکه گروه سارقان شدند.

به گزارش نشریه “جام‌جم”، این شبکه متشکل از شش عضو بوده است که به صورت مسلحانه به خانه‌ها دستبرد زده و در طول این سرقت‌ها زنان را در مقابل همسران‌شان مورد تجاوز قرار داده بودند.

یکی از شاکیان، اوایل شهریورماه امسال، در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، درخصوص این موضوع شکایتی را به ثبت رساند. این شاکی اعلام کرد که پس از اقدام به سرقت مسلحانه از خانه‌اش، اعضای این گروه به شوهرش شکنجه و تجاوز وحشتناکی وارد کردند.