خستگی
اگر شوهرتون این علائم را دارد، يعنى حال او خوب نيست

اگر شوهرتون این علائم را دارد، يعنى حال او خوب نيست؛ برخی از علائم و بیماری ها در مردان بیشتر از زنان شایع هستند ، با این حال اگرشوهرتون این علائم را داشته باشد ، این نشانه بیماری او است.

علائم بیماری در مردان و نشانه های مشکلات سلامتی در آنها

شیوع برخی بیماری ها باعث شده است که هر روز افراد بیشتری به بیمارستان ها مراجعه کنند و این مشکل بیشتر در مردان دیده می شود.

تحقیقات نشان می دهد که 40٪ از مردان در جهان هرگز چکاپ سالانه انجام نمی دهند، و در نتیجه تشخیص مربوط به بیماری دیرتر در آنها انجام می شود.

ورم مفاصل

بسیاری از مردم تصور می کنند که ورم مفاصل ناشی از کار بدنی زیاد است ، اما این مشکل چیزی است که شما هرگز نباید آن را نادیده بگیرید.
سفتی یا تورم مفصل نشان دهنده یک مشکل جدی است. به خصوص اگر روی زانوها ، کف پا یا دست ها رخ دهد. این علامت نشان می دهد که سلامت بدن شما در معرض خطر است و ممکن است به دلیل مشکلاتی مانند پوکی استخوان یا آرتروز باشد.

حساسیت به هوای سرد

اگر هرگز سرما نخورده اید و عادت به پوشیدن چند پتو ندارید ، اما ناگهان سرما می خورید و به آن حساسیت پیدا می کنید ، ممکن است تیروئید شما با مشکل روبرو شود.

تجربه چند علامت مزمن از بیماری

گاهی علائمی مانند خستگی ، تستوسترون کم ، متابولیسم کم ، مشکلات گوارشی ، درد مفاصل و بدن و مشکلات پوستی به دلیل التهاب مزمن رخ می دهد. اگر احساس می کنید یک باره با مشکلات زیادی روبرو هستید ، این علائم می تواند نشان دهنده سرطان ، آلزایمر یا گاهی بیماری پارکینسون باشد.

کاهش وزن بدون برنامه ریزی

از دست دادن وزن کار سختی است و دستیابی به آن آسان نیست ، بنابراین اگر متوجه شدید که بدون تغییر رژیم غذایی یا رفتن به ورزشگاه وزن کم کرده اید ، این می تواند یک مشکل باشد. دیابت ، تیروئید پرکار ، سرطان و بیماری کبدی نیز می توانند بدون برنامه ریزی و تلاش باعث کاهش وزن شوند.

ناراحتی در قفسه سینه هنگام انجام فعالیت های فیزیکی

اگر قفسه سینه شما درد می کند و در کشیدن بدن یا انجام کارهای بدنی مشکلی دارید ، می تواند نشانه یک بیماری جدی باشد. گاهی اوقات ،تنگ شدن رگ های اصلی قلب، عامل ایجاد چنین مشکلی خواهد شد.