استوری به تلگرام اضافه می‌شود؟
استوری به تلگرام اضافه می‌شود؟

استوری به تلگرام اضافه می‌شود؛ «پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام، به طور رسمی اعلام کرد که در اوایل ماه آینده قابلیت استوری به این پیام‌رسان اضافه خواهد شد.

استوری به تلگرام اضافه می‌شود؟

«پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام، به طور رسمی اعلام کرد که در اوایل ماه آینده قابلیت استورى به این پیام‌رسان اضافه خواهد شد. دورف اعلام کرد که کاربران تلگرام از سال‌ها قبل انتظار این ویژگی را داشته‌اند و استوری‌ها به عنوان یکی از درخواست‌های برجسته کاربران به تلگرام اضافه خواهد شد.

با اضافه شدن قابلیت استورى در تلگرام، کاربران حق انتخاب خواهند داشت که کدام کسانی می‌توانند استوری‌های آنها را مشاهده کنند. آنها می‌توانند تصمیم بگیرند استوری‌هایشان برای تمام مخاطبانشان قابل مشاهده باشد یا محدود به چند مخاطب انتخاب شده و یا به یک فهرست از دوستان نزدیک محدود شود. استوری‌ها در بخشی قابل توسعه در بالای فهرست چت کاربر قرار خواهند گرفت. کاربران می‌توانند استوری‌هایی که توسط هر مخاطبی ارسال شده را با انتقال آنها به لیست “مخفی” در بخش مخاطبین خود، به جای صفحه اصلی، پنهان کنند.

قابلیت استوری در تلگرام

با قابلیت استوری در تلگرام، کاربران قادر خواهند بود زیرنویس و لینک را به استوری خود اضافه کنند. همچنین، یک گزینه برای تگ کردن افراد دیگر در استوری‌ها وجود خواهد داشت. به علاوه، کاربران می‌توانند مانند اپلیکیشن بی‌ریل (BeReal)، عکس‌ها و ویدئوهایی که با دوربین‌های جلو و عقب گوشی خود گرفته‌اند را در همان لحظه ارسال کنند.