استخدام ۴۰۰ نفر از جوانان حزب‌اللهی در وزارت ارشاد!
استخدام ۴۰۰ نفر از جوانان حزب‌اللهی در وزارت ارشاد!

استخدام ۴۰۰ نفر از جوانان حزب‌اللهی در وزارت ارشاد؛ وزیر فرهنگ و ارشاد دولت ابراهیم رئیسی اعلام کرد که در وزارتخانه مربوطه، عملیاتی جهت پاکسازی و تقویت نیروی انسانی آغاز شده است. او اعلام کرد که به زودی برنامه‌ای جهت استخدام “۴۰۰ نفر از جوانان حزب‌اللهی” برای تغییر و بهبود وضعیت این وزارتخانه اجرا خواهد شد.

استخدام ۴۰۰ نفر از جوانان حزب‌اللهی در وزارت ارشاد!

محمدمهدی اسماعیلی در شب چهارشنبه چهارم مرداد ماه اعلام کرد که “۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی” پس از دو سال کار جدی، تا پایان تابستان به این وزارتخانه وارد می‌شوند تا با هدف ایجاد تغییر در بدنه این وزارتخانه، به کار بپردازند.

او تأکید کرد که آماده‌سازی این تعداد از نیروهای وفادار به حكومت یک کار سخت و پرمانع بوده است.

به گفتۀ اسماعیلی، این افراد از حكومت در سطوح مختلف انتخاب شده‌اند و شناخته‌شده، کارکرده و قابل اطمینان هستند.

بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها!

بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها؛ ده ماه پس از کشته شدن مهسا امینی، این حادثه باعث یک خیزش سراسری علیه حکومت و تعلیق فعالیت گشت‌های ارشاد در سطح شهرها شد. سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی، خبر بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها را اعلام کرد.

او اضافه کرد که بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها، به دلیل رعایت مطالبات مردمی و خواسته‌های گروه‌ها و نهاد‌های مختلف اجتماعی و همچنین تاکید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، صورت گرفته است.

کشته شدن مهسا امینی در شهریور ماه سال گذشته پس از بازداشت توسط نیروهای گشت ارشاد، علاوه بر خیزش مردمی، موجی از انتقادها به گشت ارشاد را نیز حتی از سوی نمایندگان مجلس برانگیخت.