احتمال تعلیق تیم ایران به دلیل حمله به زنان در ورزشگاه مشهد
احتمال تعلیق تیم ایران به دلیل حمله به زنان در ورزشگاه مشهد

احتمال تعلیق تیم ایران به دلیل حمله به زنان در ورزشگاه مشهد؛ روز پنجشنبه ۱۷ شهریور، فدراسیون فوتبال ایران از احتمال تعلیق فوتبال ایران به دلیل «اتفاقات مشهد» خبر داد.

احتمال تعلیق تیم ایران به دلیل حمله به زنان در ورزشگاه مشهد

به گزارش «خبر ورزشی»، مهدی تاج که در نشست خبری با خبرنگاران صحبت می کرد، سخنان اخیر کمیته انضباطی فیفا را نگران‌کننده توصیف کرد و از احتمال تعلیق تیم فوتبال ایران در صورت حضور اعضای این کمیته خبر داد.

کمیته انضباطی فیفا ۱۵ شهریورماه با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران خواستار توضیح درباره تخلفات رخ داده در بازی ایران و لبنان شد و به این فدراسیون شش روز فرصت داد تا دفاعیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ارائه کند.

حمله به زنان در ورزشگاه مشهد

۹ فروردین ماه سال جاری تعداد زیادی از بانوان علیرغم خرید قانونی بلیت بازی از طریق سایت اتحادیه فوتبال، اجازه ورود به ورزشگاه «امام رضا» مشهد را برای تماشای دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان نداشتند.

ماموران پلیس برای متفرق کردن این زنان از جمله چند دختر جوان به اسپری فلفل متوسل شدند. این اقدامی است که توسط احمد وحيدی وزیر کشور تایید شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز پنجشنبه با استناد به «دستور رئیس جمهور برای برخورد با متخلفان»، برگزاری مسابقه مذکور در مشهد را «اشتباه» توصیف کرد که فدراسیون فوتبال ایران را از دست داشتن در این موضوع مبرا کند.