تیم ملی فوتسال زنان

فرزانه توسلی، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان اظهار داشت که پاداش تیم ملی فوتسال زنان نزدیک به سه سال پرداخت نمی شود زیرا کل بودجه و هزینه‌ها وزارت ورزش برای مردان است.

وی با انتقاد از حاشیه نشینی ورزش بانوان از سوی مسئولان دولتی گفت: «وقتی قهرمان می شویم یا یک قهرمانی جهانی می گیریم، همه می آیند تا عکس بگیرند اما بعد همه چیز را فراموش می کنند».

فرزانه که به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان حق رأی دارد، در مجمع انتخاباتی رياست فدراسیون اظهار داشت: «رای من به کسی خواهد بود که می تواند آینده فوتبال و فوتسال زنان را تغییر دهد».

 

کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان: «اگر مساله کرونا رخ نمی داد، اکنون سومین جام ملت‌ها را هم می بردیم».

 

وی افزود: «همچنین امیدواریم که کسی به قدرت برسد تا اتحادیه فوتبال را متزلزل کند و تغییر مثبتی ایجاد کند، زیرا در این چند سال گذشته بازیکنان فوتسال توسط فدراسیون سرکوب شده اند علیرغم اینکه همیشه نتایج خوبی کسب کرده باشند».

دروازه بان فوتسال بانوان افزود: «تمرکز مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش بیشتر روی فوتبال مردان است».

وی اظهار داشت که تمام هزینه ها و بودجه صرف فوتبال مردان می شود و آنها از امکانات و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند که فوتسال از آنها بهره ای نمی برد.

کاپیتان فرزانه همچنین در مورد تاخیر سه ساله در پرداخت پاداش مسابقات قهرمانی زنان AFC صحبت کرد و گفت: «اگر شیوع کرونا رخ نمی داد، اکنون جام ملت های سوم را می بردیم».

وی اضافه کرد: «همیشه وقتی هر قهرمانی را می گیریم در دو و سه روز اول مورد استقبال قرار می گیریم و همه مسئولان برای عکس گرفتن می‌آیند اما بعد فراموش می کنند و پاداش ما را نمی دهند».