مجتبی خامنه‌ای

پس از دیدار مخفیانه وی با مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر جمهوری اسلامی، گمانه زنی ها درباره بازگشت دوباره احمدی نژاد به رقابت های ریاست‌جمهوری افزایش یافته است.

این گمانه زنی ها پس از آن مطرح شد که هواداران احمدی نژاد از طریق عناصر خود در رسانه های بین المللی، باعث تبلیغ نژاد و بازاریابی مجدد وی به عنوان رئیس جمهور بالقوه ایران شدند.

منابع نزدیک به احمدی نژاد همچنین فاش کردند که وی در یک دیدار غیررسمی حدود دو هفته پیش، مخفیانه با پسر رهبر ایران ملاقات کرده است.

احمدی نژاد به نوبه خود سعی کرد به صحنه سیاسی برگردد و با تغییر سخنان خود به ایالات متحده آمریکا دوباره قلب مردم را جلب کند. و پیامی جنجالی به رئیس جمهور جدید ایالات متحده، جو بایدن فرستاد و وی را به “یافتن تغییراتی در سیاست خارجی آمریکا” فراخواند.

 

کارزار تبلیغی برای مجتبی خامنه‌ای

 

شایان ذکر است که، طی هفته های اخیر، همکاران احمدی نژاد از ایده نصب مجتبی خامنه‌ای برای جانشینی پدرش به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده اند.

پوسترهایی که توسط منابع ناشناخته در خیابان ها پخش می شود و مجتبی را به عنوان راهنمای بعدی تبلیغ می کنند و این رویکرد مورد حمایت هواداران احمدی نژاد در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

اما علیرغم همه تبلیغات برای معرفی محمود احمدی نژاد، که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ دو دوره ریاست جمهوری را بر عهده داشت، ناظران انتظار دارند که شورای نگهبان نامزدی وی را رد کند، زیرا از نظر رهبر ارشد هنوز “نامطلوب” است.