شکست کرونا

سید امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی، نایب ‌رئیس مجلس شورای اسلامی و عضو ستاد ملی در مقابله با کرونا اظهارداشت: «شکست کرونا بی معنی است».

این بیانیه در سومین جلسه از سمینارهای تخصصی از طریق رسانه ها تحت عنوان “سیستم حقوقی تنظیم رسانه ها در عصر کرونا” ارائه شد که صبح امروز به عنوان بخشی از سمینارهای و وبینارهای تخصصی برگزار شد.

 

  • هم‌زیستی با ویروس

 

قاضی‌زاده‌ هاشمی، محمد مهدی قاسمی، مدیر شبکه سلامت سیما و رئیس شورای سلامت رسانه ملی و سید احمد حبیب نژاد، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و دبیر علمی وبینار، برگزار شد.

نایب رئیس مجلس اظهار داشت که ايران قانونگذاری جامع در زمینه اطلاعات و بحران ها چشم انداز جامع و منظمی ندارد وی اظهار داشت که دولت در تلاش است تا با بازنگری در قوانین این مشکل را حل کند.

عضو ستاد ملی در مقابله با کرونا در پاسخ به رویکرد دولت و وزارت بهداشت در قبال بحران اپیدمی کرونا گفت که طرح جدیدی تحت عنوان طرح شهید سلیمانی اجرا شده است.

 

  • صداوسیما در موضوع کرونا مرجعیت دارد

 

وی تاکید کرد: «چیزی به نام شکست کرونا وجود ندارد زیرا بی معنی است و برنامه ما زندگی با ویروس است و بنابراین باید سبک زندگی را تنظیم کنیم».

وی درباره اظهارات پزشکان در مورد واکسن کرونا گفت که شکایت از متخصصان بهداشت از جمله متخصصان طب سنتی و مدرن درست نیست، اما مردم به متخصصان پزشکی اعتماد کردند.