استقلال
صنعت به دنبال گرفتن صدر از استقلال

صنعت به دنبال گرفتن صدر از استقلال، دو نماینده خوزستان ، صنعت نفت و فولاد ، در هفته دوازدهم لیگ برتر با حریفان خود روبرو می شوند که یکی به دنبال صدرنشینی و دیگری به دنبال رسیدن به تیم های بالانشین جدول است.

صنعت به دنبال گرفتن صدر از استقلال

دو نماینده خوزستان ، صنعت نفت و فولاد ، در هفته دوازدهم لیگ برتر با حریفان خود روبرو می شوند که یکی به دنبال صدرنشینی و دیگری به دنبال رسیدن به تیم های بالانشین جدول است.

روز گذشته ، استقلال صدرنشین مقابل سایپا شکست خورد و اکنون این لغزش از شاگردان محمود فکری کافی است تا تیم صنعت نفت آبادان دوباره با پیروزی به بالای جدول برسد. شاگردان سیروس پورموسوی که این روزها فوتبال خوبی و به قول خودشان فوتبال برزیلى نمایش می گذارند، به یکی از تیم های رقابتی و سخت لیگ تبدیل شده اند.
آنها در پنج بازی خود در خانه به هیچ تیمی دیه پرداخت نکردند و این نشان می دهد که زردپوشان آبادانی نمی خواهد بالای جدول و مسیر پیشرفت را از دست بدهد.
نفت فردا در خانه به مصاف هم می رود و این دیدار می تواند دشوار و شگفت انگیز و متفاوت از مسابقات قبلی آبادانی باشد زیرا تیم سپاهان نیز به دنبال پیروزی است تا به استقلال و صعود جدول نزدیک شود.

قائدی بهترین بازیکن جوان سال 2020 در آسیا

در پایان نظرسنجی انجام شده توسط سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ، مهدی قدی مهاجم استقلال با 24 درصد بیشتر از مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس بهترین بازیکن زیر 23 سال در سال 2020 در آسیا لقب گرفت.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس نیز در این نظر سنجی دوم شد.