ترانه خوانی
بازداشت ۲ خانم در کرمانشاه به دلیل ترانه خوانی

بازداشت ۲ خانم به دلیل ترانه خوانی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری ۲ خانم در ارتباط با انتشار کلیپ تصویری در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اقدامات این افراد موجب جراحت افکار عمومی شده است.

بازداشت ۲ خانم به دلیل ترانه خوانی

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری مأموران در ارتباط با انتشار کلیپ تصویری در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اقدامات این افراد موجب جراحت افکار عمومی شده است.

سرهنگ حسن حیدری گفت: پس از انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی که تأثیر منفی بر افکار عمومی داشت ، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی همکاران پلیس امنیت عمومی مشخص شد که چند زن در یک مهمانی که قوانین را نقض می کند آواز می خوانند و سپس این کلیپ در فضای مجازی منتشر شد.

سرهنگ حیدری گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که این اقدام به دستور یکی از واحدهای صنفی صادر شده و هدف آن تبلیغات یکی از مراکز تبلیغاتی کرمانشاه بوده است.

واحد صنفی و دفتر کانون تبلیغاتی پلمب شد

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه افزود: “در این راستا و پس از شناسایی کلیه عوامل درگیر در این بخش که ناقض موازین است ، هماهنگی های لازم با مقام قضایی برای دستگیری آنها انجام شد و همکاران ما زنانی را که قانون را نقض کرده بودند ، و مالک و صاحب اتحادیه را دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری همچنین از تعطیلی پلمب واحد صنفی و دفتر کانون تبلیغاتی خبر داد و گفت: صفحاتی که این کلیپ را منتشر کرده اند توسط پلیس فتا مسدود شده اند.

این مقام گفت: “پلیس با هرگونه رفتار غیرقانونی و غیر معمول قاطعانه برخورد خواهد کرد.” شهر شهید پرور در کرمانشاه مکان مناسبی برای چنین رفتارهای نامتعارفی نیست و طبق قانون با متخلفان برخورد می شود.