ویروس جهش‌یافته کرونا
یک زن ۷۰ ساله به اثر ابتلا به ویروس جهش‌یافته کرونا جان باخت

یک زن ۷۰ ساله به اثر ابتلا به ویروس جهش‌یافته کرونا جان باخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: یک زن 70 ساله در شهر منجیل به اثر ابتلا به ویروس جهش‌یافته درگذشت.

یک زن ۷۰ ساله به اثر ابتلا به ویروس جهش‌یافته کرونا جان باخت

یک زن ۷۰ ساله به اثر ابتلا به ویروس جهش‌یافته کرونا درگذشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: یک زن 70 ساله در شهر منجیل به اثر ابتلا به ویروس جهش‌یافته کرونا درگذشت.

سالاری افزود: داماد یک خانواده که از استان البرز به گیلان آمده بود ، پیرزنی 70 ساله ساکن منجیل را به ویروس کرونا جهش یافته ابتلا شد که پس از مراجعه به بیمارستانی در البرزجان خود از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بیانیه ای گفت که تست کرونا گرفته شد و از 12 عضو این خانواده گرفته شده است و نتایج این تست‌ها روز دوشنبه مشخص می شود.

کرونای ویروس کرونا جهش یافته به هرمزگان، البرز و گیلان رسید

مقامات بهداشتی در استان های گیلان و هرمزگان گفتند: بیماران مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا ، معروف به ویروس کرونا انگلیس ، در برخی از شهرهای دو استان شناسایی شده اند.

به گفته فاطمه نوروزیان ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، شهروندان مقیم قشم و بندرلنگه به ویروس کرونا انگلیس مبتلا شده اند.

ارسلان سالاری ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز گزارش داد که یک زن 70 ساله در منجیل به اثر ابتلا به ویروس کرونا جهش یافته درگذشت.

وی گفت: شخصی که از استان البرز به گیلان سفر کرده عامل انتقال ویروس جهش یافته است.