واکسن خارجی کرونا
نمایندگان مجلس واکسن خارجی کرونا را «مشکوک»خواندند

نمایندگان مجلس واکسن خارجی کرونا را «مشکوک»خواندند، دو روز پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن کرون انگلیس و آمریکا ، قانونگذاران ایرانی با تأیید اظهارات خامنه ای در توصیف واکسن فایزر “مشکوک” و تهدیدی برای امنیت ملی ، گفتند که واکسن های خارجی “اثار ژنتیکی” دارند.

نمایندگان مجلس واکسن خارجی کرونا را «مشکوک»خواندند

دو روز پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن کرون انگلیس و آمریکا ، قانونگذاران ایرانی با تأیید اظهارات خامنه ای در توصیف واکسن فایزر “مشکوک” و تهدیدی برای امنیت ملی ، گفتند که واکسن های خارجی “اثار ژنتیکی” دارند.

در همین رابطه ، محسن روح الامینی ، معاون تهران که توسط مجلس برای نظارت بر واکسن تعیین شده است ، گفت که کشورهای تولید کننده این واکسن باید “آن را برای مدت 5 سال روی مردم خود آزمایش کنند” و سپس اگر «صلاح و صرفه» بود ” اقدام به خریداری این واکسن‌ها شود.

وی تأکید کرد که این واکسن ها ممکن است “تأثیرات ژنتیکی” بر مردم ایران داشته باشد و “امنیت و منافع ملی را به خطر بیندازد”.

ژنتیک مردم ایتالیا بسیار شبیه ژنهای مردم ایران است

دراسفند 98 ، آقای کرمی در یک مصاحبه تلویزیونی در مورد ویروس کرونا گفت که “ژنتیک مردم ایتالیا بسیار شبیه ژنهای مردم ایران است” و این ویروس در هر دو کشور بسیار گسترده است به طوری که ایالات متحده ممکن است “یک سلاح نژاد ” تولید کرده باشد. این می تواند یک نژاد خاص را هدف قرار دهد.