بهنام محجوبی
بهنام محجوبی؛ آیا در زندان به قتل رسید؟

 بهنام محجوبی؛ آیا در زندان به قتل رسید، ابراهیم الله بخشی ، درویش و از دوستان بهنام محجوبی ، سه شنبه در پیامی توئیتری از درگذشت این زندانی عقیدتی در بیمارستان لقمان تهران خبر داد.

بهنام محجوبی؛ آیا در زندان به قتل رسید؟

درویش و از دوستان بهنام محجوبی ، سه شنبه در پیامی توئیتری از درگذشت این زندانی عقیدتی در بیمارستان لقمان تهران خبر داد.

در این توییت آقای الله بخشی نوشت: “منابع موثقى از مسئولان بیمارستان لقمان اطلاع دادند که بهنام محجوبی فوت کرد ، اما آنها دستور دادند که دستگاه ها به صورت نمایشى سه روزه به او متصل شوند.”

 

بهنام محجوبی در بهمن‌ سال ۹۶ در تجمع درویش گنابادی در تهران شركت كرد و پس از آن به دو سال زندان محكوم شد. وی اخیراً در بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران بستری شد.

بهنامم آزاد شد

ابراهیم الله‌بخشی، خبر داد که بهنام محجوبى، سه روز پس از انتقال از زندان اوین به بیمارستان لقمان جان خود را از دست داده است. وى نوشت : «بهنامم آزاد شد.»

https://twitter.com/allahbakhshii/status/1361559228977152001?s=20

وحید بهشتی: بهنام محجوبی سه روز پیش در زندان کشته شد

طبق اخباری که به دست ما رسید ، بهنام سه روز پیش به شهادت رسید و طی آن با مادر ، خواهر و دوستانش بازی کرد!

چرا مسئولان زندان به خانواده بهنام محجوبی اجازه ملاقات ندادند؟

مادر محجوبی که برای ملاقات پسرش از کرمان به تهران آمده بود ، در یک کلیپ تصویری اظهار داشت که با وجود این ، سربازان مستقر در بیمارستان به او اجازه ملاقات پسرش را نمی دهند.

روز دوشنبه ، یک ویدیو کلیپ دیگر از مکالمه فعال حقوق بشر نرگس محمدی و مسئولان بیمارستان لقمان منتشر شد که به او گفته شد که قوه قضائیه و سازمان زندان اجازه ملاقات مادر بهنام محجوبی با فرزندش را نمی دهند.