کادر اورژانس
۶ هزار و ۲۰۰ نفر از کادر اورژانس کرونا گرفتند

۶ هزار و ۲۰۰ نفر از کادر اورژانس کرونا گرفتند، رئیس سازمان اورژانس کشور: از زمان ظهوركوويد۱۹ در کشور (اسفند ۹۸) تا به امروز ، 9 پرسنل اورژانس به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند و 6200 نفر به ویروس مبتلا شده اند.

۶ هزار و ۲۰۰ نفر از کادر اورژانس کرونا گرفتند

رئیس سازمان اورژانس کشور: از زمان ظهوركوويد۱۹ در کشور (اسفند ۹۸) تا به امروز ، 9 پرسنل اورژانس به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند و 6200 نفر به ویروس مبتلا شده اند.

از سال گذشته 170 پایگاه جدید به سیستم اورژانس کشور اضافه شده است، در طرح شهید سلیمانی ، 140،000 تخت هتل ، مهمانسرا و خوابگاه خوابگاههای زیبا و مجهز در کشور برای خدمات رسانی به بیماران کرونا مجهز شده است.
سال گذشته هیچ شکایتی و نارضایتی از مردم خدمات اورژانس ۱۱۵ به بیماران کرونایی نداشتیم.

نمکی: نگران خیز چهارم کرونا در کشور هستیم

وزیر بهداشت: باید خانه به خانه به دنبال ویروس کرونا برویم و تست بگیریم، ما نگران خیز چهارم کرونا در کشور هستیم. در این موج ، انتشار شدیدتر وپیک‌ها بیشتر خواهد شد.

امروز یکشنبه ، ۱۲ بهمن ماه ، سعید نمکی منتقدان خود را به خرید واکسن روسی به تلاش برای ایجاد “بازار جدید” متهم کرد و گفت: “آقایانی که برخی از شورش ها را آغاز می کنند باید این امید را به امید انتقال برخی منابع برهم بزنند.”

حسینعلی شهریاری ، رئیس کمیته بهداشت مجلس ودرمان مجلس و مینو محرز ، عضو سازمان ملی مقابله با کرونا و مسئول آزمایى بالینی واکسن کرونا ایرانی ، اظهار داشتند: بودند که «واکسن روسی نمی‌زنند.»