بازیکن تیم ملی

کریستین اریکسن، ستاره تیم ملی دانمارک برای اولین بار پس از حادثه ایست قلبی‌اش در جریان بازی کشورش با تیم فنلاند در یورو ۲۰۲۰ صحبت کرد.

اریکسن اولین اظهارات خود را در مورد ایست قلبی در پایان نیمه اول بازی شنبه شب بین دانمارک و فنلاند در یورو ۲۰۲۰ اعلام کرد.

هافبک فوتبال اینتر، ۲۹ ساله، که ۱۳ دقیقه بعد از تلاش پزشکان برای نجات جان وی به بیمارستان کپنهاگ منتقل شد، در بیانیه ای گفت: «از همه شما متشکرم. من تسلیم نخواهم شد».

وی افزود: «الان حالم بهتر است اما می‌خواهم بدانم که چه اتفاقی برایم رخ داد. می‌خواهم از همه شما به خاطر کارهایی که برای من انجام دادیم تشکر کنم».

پیش از این اظهارات، اریکسن از طریق اپلیکیشن فیس‌تایم با همکاران خود در اردوی تیم ملی دانمارک و اردوی اینتر تماس ویدیویی برقرار کرده و با آنها شوخی کرده است و گفت: «فکر می‌ کنم که حال شما‌ از من بدتر است».

در حالی که برخی از پایان کار اریکسن صحبت می کردند، ستاره تیم ملی دانمارک به هم تیمی های خود گفت که آماده بازگشت به تمرین است.

به نوبه خود، برخی از پزشکان در مورد وضعیت سلامتی اخیر اریکسن صحبت کردند: «اکنون کریستن به استراحت نیاز دارد و تحت مراقبت خواهد بود».