گروه هکری و فاش شدن سخنان مقام نهاد رهبری در دانشگاه‌ها درباره دانشجویان خارجی
گروه هکری و فاش شدن سخنان مقام نهاد رهبری در دانشگاه‌ها درباره دانشجویان خارجی

گروه هکری به نام “قیام تا سرنگونی” اقدام به انتشار یک فایل صوتی کرده است که در آن سخنان رییس مرکز امور بین‌المللی “نهاد رهبری در دانشگاه‌ها” را منتشر کرده‌اند. در این فایل صوتی، به عضوگیری از دانشجویان خارجی در ایران به منظور ایجاد “سرپنجه‌ها و عقبه‌های فکری” ایران در کشورهای دیگر اشاره شده است.

گروه هکری و فاش شدن سخنان مقام نهاد رهبری در دانشگاه‌ها درباره دانشجویان خارجی

گروه هکری “قیام تا سرنگونی” که به نظر می‌رسد وابسته به سازمان مجاهدین خلق است، موفق به هک و از دسترس خارج کردن ۸۳۰ سایت و سرور مربوط به نمایندگی رهبر ایران در دانشگاه‌ها شده است. این گروه اطلاعات و اسناد مرتبط با این نمایندگی را منتشر کرده است.

بر اساس فایل صوتی هک‌شده، حمیدرضا حدادپور، رییس مرکز امور بین‌الملل نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، اظهاراتی دارد که نشان می‌دهد خیلی از دانشجویان فرزندان افراد بانفوذی از کشور خود هستند و قطعاً جای پدرانشان را در آینده خواهند گرفت.

حدادپور در این سخنرانی به افشای تصمیماتی که با دستور علی خامنه‌ای اتخاذ شده‌اند، اشاره دارد. براساس این تصمیمات، تصمیم گرفته شده که افرادی به عنوان دبیر فرهنگی دانشجویی بین‌المللی منصوب شوند.

وی اظهار می‌کند: «ما عمداً نمی‌خواهیم از کلماتی مانند مبلغ و مربی استفاده کنیم که درباره آن‌ها حساسیت وجود دارد.»

به گفته حدادپور، این افراد به پیشنهاد معاونت بین‌الملل دفتر خامنه‌ای و همچنین نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها انتخاب می‌شوند و مأموریت آن‌ها ارتباط برقرار کردن با دانشجویان خارجی، به خصوص در خوابگاه‌هاست.

قاسم سلیمانی تأکید داشته است که باید به دانشجویان بین‌المللی توجه جدی شود

حدادپور اعلام کرده است که با این افراد قرارداد پروژه‌ای بسته خواهد شد و مبلغ حدودی پنج میلیون تا ۹ میلیون تومان به عنوان پاداش به آنان پرداخت خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشته که قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران، تأکید داشته است که باید به دانشجویان بین‌المللی توجه جدی شود