پلمپ یک رستوران به اتهام هواداری از حریف تیم فوتبال ایران
پلمپ یک رستوران به اتهام هواداری از حریف تیم فوتبال ایران

پلمپ یک رستوران به اتهام هواداری از حریف تیم فوتبال ایران؛ خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه از پلمب یک رستوران در تهران به اتهام حمایت از تیم فوتبال انگلیس علیه تیم ملی ایران خبر داد.

پلمپ یک رستوران به اتهام هواداری از حریف تیم فوتبال ایران

بر اساس این گزارش که روز سه شنبه منتشر شد، یکی از رستوران های زنجیره ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار «مطالب ضد ملی از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، شب گذشته با حکم قضایی بلافاصله پلمپ شد.

تیم ملی ایران در ۲۹ آبان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب تیم ملی انگلیس شد و بزرگترین شکست تاریخ خود در جام جهانی بود.

بازی ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی فوتبال ایران در روزهای اخیر مورد انتقادات زیادی نسبت به اعتراضات سراسری قرار گرفته است و بسیاری از معترضان خواستار حمایت بازیکنان از این اعتراضات و حتی کناره گیری این تیم از جام جهانی بودند.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در آستانه سفر به قطر، در شبکه های اجتماعی نیز مورد انتقاد شدید قرار گرفتند.

در جریان این دیدار که روز دوشنبه برگزار شد، تعدادی از هواداران فوتبال ایران در ورزشگاه آل خلیفه دوحه شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند. برخی از آنها نیز تی شرت هایی با شعار “زن، زندگی، آزادی” به تن داشتند.