وریا غفورى: یک سری اتفاقات برای من افتاد که یک مقدار من را از شرایط رنجاند
وریا غفورى: یک سری اتفاقات برای من افتاد که یک مقدار من را از شرایط رنجاند

وریا غفوری: نه به آن صورت. یک سری اتفاقات برای من افتاد که یک مقدار من را از شرایط رنجاند.

وریا غفورى: یک سری اتفاقات برای من افتاد که یک مقدار من را از شرایط رنجاند

وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال، در گفت‌وگویی اینترنتی، درباره اینکه آیا هنوز عشق به فوتبال را دارد یا نه، گفت: «نه به آن صورت. یک سری اتفاقات برای من افتاد که یک مقدار من را از شرایط رنجاند. در نهایت ما با فوتبال زندگی می‌کنیم، امیدوارم شرایط مهیا شود بتوانیم برگردیم و کار کنیم، چون وجود داریم و هستیم و می‌خواهیم کمک کنیم به این فوتبال.»

در یک گفت‌وگوی آنلاین، وریا غفوری، سابق کاپیتان تیم استقلال، در پاسخ به سوال اینکه آیا عشق به فوتبال هنوز در او وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: “نه به آن صورت. یک سری اتفاقات برای من افتاد که یک مقدار من را از شرایط رنجاند. در نهایت ما با فوتبال زندگی می‌کنیم، امیدوارم شرایط مهیا شود بتوانیم برگردیم و کار کنیم، چون وجود داریم و هستیم و می‌خواهیم کمک کنیم به این فوتبال.”

وریا غفورى کیست؟

وریا غفوری (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۶۶ در سنندج) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او کاپیتان اول باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس است و به عنوان فوتبالیستی شجاع و مردمی شناخته می شود.

وریا غفوری (زاده ۲۹ شهریور ۱۳۶۶) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع راست برای باشگاه فوتبال فولاد خوزستان بازی می کند.

غفوری فوتبال حرفه ای را از سال ۱۳۸۶ از پاس همدان آغاز کرد. سپس در تیم های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرد. او ۲۸ بازی ملی با تیم ملی فوتبال ایران انجام داد. او سابقه کاپیتانی در تیم استقلال تهران را دارد.