وداع با ملیکا محمدی: نامه فردوسی پور به پدر و مادر ملیکا محمدی
وداع با ملیکا محمدی: نامه فردوسی پور به پدر و مادر ملیکا محمدی

وداع با ملیکا محمدی: نامه فردوسی پور به پدر و مادر ملیکا محمدی؛ عادل فردوسی پور: دو صد حیف که ملیکا برای اولین و آخرین بار اینگونه در آزادی حاضر شد.

وداع با ملیکا محمدی: پیام فردوسی پور به پدر و مادر ملیکا محمدی

عادل فردوسی پور: دو صد حیف که ملیکا برای اولین و آخرین بار اینگونه در آزادی حاضر شد

سومین مراسم تشییع پیکر ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی

مراسم تشییع ملیکا محمدی، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران، سومین بار در ورزشگاه آزادی تهران روز یک‌شنبه دهم دی برگزار شد. خانواده او، مقامات و چهره‌های ورزشی در این مراسم حضور داشتند. طبق گزارشات، پیکر این بازیکن که شهروند آمریکا بوده و به آمریکا منتقل می‌شود، برای خاک‌سپاری به آمریکا منتقل خواهد شد.

در صبح روز سوم دی، ملیکا محمدی، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران، به دلیل یک حادثه رانندگی در شهر بم جان خود را از دست داد. پیکر او تاکنون در شهر بم، محل وقوع حادثه، در شیراز (زادگاه او) و همچنین تهران تشییع شده است.

به گفته رئیس اورژانس بم، واژگونی خودروی تیبا باعث فوت فوری ملیکا محمدی و مصدومیت سه نفر دیگر از سرنشینان خودرو گردید.

تراژدی در فوتبال زنان ایران: جان‌باختن یک ملی‌پوش و زخمی شدن دو بازیکن

در صبح روز یکشنبه، حادثه‌ای در ورودی شهر بم منجر به کشته شدن ملیکا محمدی، عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران و مصدوم شدن دو بازیکن دیگر این تیم شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بم، علی طاهری، حادثه واژگونی یک خودروی تیبا در ورودی شهر بم اتفاق افتاده و یک فوتبالیست جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر مصدوم شده‌اند.

به گفته مقامات درمانی استان کرمان، فوتبالیست جان‌باخته در حادثه، یکی از سرنشینان خودرو بوده و دو بازیکن دیگر همچنین به همراه راننده مرد از این حادثه آسیب جانی به دست آورده‌اند. حال عمومی مصدومان به گزارش مناسب اعلام شده است.