واکنش صداوسیما به انتشار فیلم غیراخلاقی یکی از مدیران این سازمان
واکنش صداوسیما به انتشار فیلم غیراخلاقی یکی از مدیران این سازمان

واکنش صداوسیما به انتشار فیلم غیراخلاقی یکی از مدیران این سازمان؛ در پی افشای ویدیو غیر اخلاقی، محمد مسعودیان‌فر، مدیرکل مجتمع آموزشی و رفاهی صداوسیما، به همراه کارمندش توسط رادیوگیلان، روابط عمومی صداوسیما واکنش نشان نداد. و نوشت مسعودیان‌فر «در دوران مدیریت سابق صداوسیما در سال ۱۳۹۹ عزل شده» و انتشار این ویدیو «در راستای تضعیف جایگاه رسانه ملی» است

واکنش صداوسیما به انتشار فیلم غیراخلاقی یکی از مدیران این سازمان

بعد از افشای فیلم غیراخلاقی، محمد مسعودیان‌فر، کارکنان مدیرکل مجتمع آموزشی و رفاهی صداوسیما، به همراه یکی از کارمندانش، توسط رادیوگیلان مورد آشکارسازی قرار گرفتند. روابط عمومی صداوسیما بدون رد این ویدیو نوشت مسعودیان‌فر «در دوران مدیریت سابق صداوسیما در سال ۱۳۹۹ عزل شده» و انتشار این ویدیو «در راستای تضعیف جایگاه رسانه ملی» است

اداره کل روابط عمومی صداوسیما در روز شنبه، از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: “در اواخر، یک فیلم غیراخلاقی که به یکی از کارکنان مجتمع رفاهی زیباکنار صداوسیما منسوب شده بود، در فضای مجازی منتشر شد. ضروری است توضیح داده شود که فرد مذکور در دوران مدیریت سابق صداوسیما در سال ۱۳۹۹ عزل شده و اکنون هیچ مسئولیتی در رسانه ملی ندارد.”

انتشار فیلم غیراخلاقی

پیشتر، رادیوگیلان با منتشر کردن دو ویدیو، اعلام کرده بود که محتوای این ویدیوها به “مدیرکل مجتمع رفاهی و آموزشی صداوسیما در منطقه زیباکنار گیلان که در اتاق مدیریت خود با یکی از کارمندان زن متأهل حضور دارد” مرتبط می‌شود.

استفاده از این نوع ویدیوها توسط رادیوگیلان بارها اتفاق افتاده است و این امر نخستین بار نیست که آنها از انتشار چنین مواد ویدیویی استفاده می‌کنند.