واکنش زینب سلیمانی به بمب‌گذاری‌ مرگبار در کرمان
واکنش زینب سلیمانی به بمب‌گذاری‌ مرگبار در کرمان

واکنش زینب سلیمانی به بمب‌گذاری‌ مرگبار در کرمان؛ واکنش زینب سلیمانی به بمب‌گذاری‌ مرگبار در کرمان؛ زینب سلیمانی اعلام کرد که از سوی خانواده‌اش انفجارهای نزدیک به محل دفن پدرش در کرمان را محکوم می‌کند. او اظهار کرد: “امیدوارم عاملان آن شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.”

واکنش زینب سلیمانی به بمب‌گذاری‌ مرگبار در کرمان

زینب سلیمانی که در مراسم سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی در مصلی خمینی در تهران شرکت داشت، اعلام کرد که از سوی خانواده‌اش انفجارهای نزدیک به محل دفن پدرش در کرمان را محکوم می‌کند. او اظهار کرد: “امیدوارم عاملان آن شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.”

بمب‌گذاری در کرمان: واکنش‌های بین‌المللی به حادثه بمب‌گذاری در شهر کرمان

بمب‌گذاری در کرمان: واکنش‌های بین‌المللی به حادثه بمب‌گذاری در شهر کرمان؛ انفجار دو بمب در شهر کرمان، که منجر به کشته شدن حداقل ۹۵ شهروند ایرانی شد، باعث انتشار محکومیت‌های جهانی شد. کشورهایی همچون اتحادیه اروپا، روسیه، عربستان سعودی و فرانسه، همراه با خانواده‌های قربانیان و مردم ایران، همدردی خود را با این تراژدی اعلام کرده‌اند.

همچنین، انتشار اخبار مربوط به این حادثه که توسط ایران و بسیاری از کشورها و مقامات جهانی به عنوان “تروریستی” محکوم شده.

رسانه‌های ایران و شاهدان عینی در روز چهارشنبه از وقوع دو انفجار بزرگ در مراسم چهارمین سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، در شهر مرکزی کرمان خبر دادند.