احمدی‌نژاد
واکنش دستیار وزیر اطلاعات به سخنان احمدی‌نژاد: احمدی‌نژاد روند روان‌درمانی خود را پیگیری کند

واکنش دستیار وزیر اطلاعات به سخنان احمدی‌نژاد: احمدی‌نژاد روند روان‌درمانی خود را پیگیری کند، دستیار ویژه وزیر اطلاعات در واکنش به اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد در مورد نفوذ اسرائیل در سرویس های اطلاعاتی و امنیتی ایران گفت که این اظهارات را ناشی از «توهم سیرتی» او دانسته است.

احمدی‌نژاد روند روان‌درمانی خود را پیگیری کند!

دستیار ویژه وزیر اطلاعات در واکنش به اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد گفت که این اظهارات را ناشی از «توهم سیرتی» او دانسته است.

این مقام اطلاعاتی ، که توسط خبرگزاری ايسنا ایران نام وی اعلام نشده است ، به آقای احمدی نژاد نیز توصیه کرد كه”روند روان درمانی و توهم زدایی خود را پیگیری کند”.

محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور پیشین ایران ، در مصاحبه‌ای ویدئویی که در روزهای گذشته از او منتشر شد گفت اینبالاترین مسئول مقابله با جاسوسان اسرائیلی در وزارت اطلاعات “همان جاسوس اسرائیلی بود”.

درتورقوزآباد و آژانس فضایی ، اسناد بسیار مهمی را سرقت كردند!

احمدی نژاد همچنین گفت اگر اسرائیل قادر به انجام عملیات پیچیده در ایران و گرفتن مهمترین اسناد هسته ای و فضایی از مراکز حساس می‌رباید ، به دلیل نفوذ گسترده آن و حضور شبکه ای از جاسوسان است که هویت آنها مسکوت مانده است.

اظهارات سران دولت های نهم و دهم جمهوری اسلامی ایران پس از آن بیان شد که یوسی کوهن ، رئیس سابق آژانس سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) پنجشنبه گذشته در مصاحبه ای جزئیات عملیات سرقت آرشیو هسته ای ایران را بیان کرد.

کوهن گفت: 20 مأمور موساد که در این عملیات شرکت داشتند هنوز زنده هستند و برخی از ایران گریخته اند.