واکنش حسن روحانی به رد صلاحیتش چیست؟
واکنش حسن روحانی به رد صلاحیتش چیست؟

واکنش حسن روحانی به رد صلاحیتش: راه اعتراض جز صندوق نیست. باید راهی یافت که رای اعتراضی صدای رسای مردم ایران شود. باز هم معتقدم باید در انتخابات شرکت کرد، اگرچه مرا هم رد کرده باشند. باید با رای، اعتراض کرد.

واکنش حسن روحانی به رد صلاحیتش چیست؟

در بیانیه‌ای، حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین، به اخطار رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان نهادها اشاره کرد و تأکید کرد: “اعتراض باید از طریق رای گیری صورت گیرد. باید راهی یافت که رأی‌های اعتراضی، نمایانگر صدای مردم ایران شوند. هرچند که ممکن است مرا رد کرده باشند، باز هم با شرکت در انتخابات، باید اعتراض را با رای اظهار کرد.”

حسن روحانی رد صلاحیت شد؟

حسن روحانی رد صلاحیت شد؟؛ خبرگزاری دولتی برنا روز چهارشنبه ۴ بهمن از رد صلاحیت حسن روحانی برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر دادند. دقایقی پس از انتشار این خبر، خبرآنلاین نوشت مساله رد صلاحیت روحانی رسمی نیست و هنوز چیزی به او ابلاغ نشده است.

برنا در تاریخ چهارشنبه، چهارم بهمن، اعلام کرد که حسن روحانی از صلاحیت شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری رد صلاحیت شده است.

دقایقی پس از انتشار این خبر، خبرآنلاین اعلام کرد که مسأله رد صلاحیت حسن روحانی هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است و طبق جدول زمان‌بندی تائید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اعلام نامزدها در تاریخ چهارم و پنجم بهمن انجام خواهد شد.