ناهید کیانی
ناهید کیانی: ببخشید اگر رویارویی من با هموطنم دل شما را آزرد

ناهید کیانی ، تکواندوکار ایرانی در پیامی او را «‌دوست»‌ و «‌بخشی از خاطرات‌ ورزشی‌اش» توصیف کرد، نوشت: “ببخشید اگر رویارویی من با هم‌وطنم دل شما را آزرد. بازنده حقیقی بازی من و کیمیا المپیک بود.

ناهید کیانی: ببخشید اگر رویارویی من با هموطنم دل شما را آزرد

ناهید کیانی ، تکواندوکار ایرانی که در اولین مسابقه المپیکی خود مقابل کیمیا علیزاده شکست خورد و حذف شد ، در پیامی او را «‌دوست»‌ و «‌بخشی از خاطرات‌ ورزشی‌اش» توصیف کرد

وی نوشت: “ببخشید اگر رویارویی من با هم‌وطنم دل شما را آزرد. بازنده حقیقی بازی من و کیمیا المپیک بود.”

ناهید کیانی ، المپیاد تکواندوی ایران ، با انتشار در حساب اینستاگرام خود ، در واکنش به مبارزه تاریخی و تلخ با کیمیا علیزاده، نوشت: مردم سرزمینم، من از جنس شما هستم.

از مردم عادی ، از درد واقعی. ببخشید اگر نتوانستم تمام خودم باشم. نتوانستم در میان درد بی‌آبی و درد خشکسالی، شادی کوچکی به شما هدیه بدهم. ببخشید اگر رویارویی من و هموطنم دل شما را آزرد.

کیمیا علیزاده: می‌گویم به دوست عزیزم ناهید کیانی که می‌دانم چه فشار سنگینی را به او تحمیل کردند

خسته نباشید ، من به دوست عزیزم ناهید کیانی می گویم ، من می دانم که او را چقدر تحت فشار قرار داده اند و مطمئنم که موفقیت بزرگی کسب خواهد کرد.

با تشکر از همه رسانه هایی که ببا جریان‌سازی غیراخلاقیِ صداوسیما همراهی نکردند. همان مردانی که سالها سخنگوی عادی سازی تبعیض جنسیتی بوده اند. آخر آنها تحقیر زنانِ خود را در خانه کافی نمی‌دانند و در رسانه به اصطلاح ملی هم به زن‌ستیزی‌شان ادامه می‌دهند.