ناصر حجازی: افسانه فوتبال ایران
ناصر حجازی: افسانه فوتبال ایران

ناصر حجازی یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ایران بود. او در باشگاه استقلال و تیم ملی ایران بازی کرد و با این تیم‌ها موفقیت‌های بزرگی را کسب کرد.

ناصر حجازی: افسانه فوتبال ایران

علاوه بر این، حجازی در برابر پیشنهادهای باشگاه‌های خارجی، در ایران ماند و به تدریج به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ایران شناخته شد.

پس از بازنشستگی، حجازی به عنوان یک سرمربی نیز موفق بود و به تدریج به یکی از بهترین سرمربیان فوتبال ایران تبدیل شد. متاسفانه، حجازی در سال ۲۰۱۱ به دلیل سرطان ریه درگذشت و همسر و دو دختر به جای او باقی ماندند. اما ورزش ایران همواره به یاد ناصر حجازی خواهد بود و او برای همیشه یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران خواهد ماند.

ناصر حجازی در سال ۱۳۸۹ به دلیل سرطان ریه درگذشت

ناصر حجازی، دروازه‌بان مشهور ایرانی، در سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد. وی در باشگاه استقلال بازی می‌کرد و همچنین در تیم ملی ایران نیز به موفقیت‌های بسیاری دست یافت. حجازی در سال ۱۳۴۶ به عنوان دروازه‌بان تیم ملی ایران در المپیک مونیخ شرکت کرد و در سال ۱۳۵۰ به عنوان دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال حضور داشت.

پس از بازی کردن حجازی، به عنوان مربی فوتبال فعالیت خود را آغاز کرد. وی به عنوان مربی تیم‌های مختلف ایران، از جمله تیم ملی ایران، فعالیت داشت.

ناصر حجازى در سال ۱۳۸۹ به دلیل سرطان ریه درگذشت. او به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا به شمار می‌رود و به عنوان یک افسانه در فوتبال ایران به یاد می‌ماند.