ممنوعيت احمدی‌نژاد از سفر به گواتمالا
ممنوعيت احمدی‌نژاد از سفر به گواتمالا

ممنوعيت احمدی‌نژاد از سفر به گواتمالا؛ دولت بهار کانال تلگرامی مرتبط با محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد که ماموران امنیتی در فرودگاه امام خمینی پاسپورت او را توقیف کرده و از سفر او به گواتمالا جلوگیری کرده‌اند.

ممنوعيت احمدی‌نژاد از سفر به گواتمالا

کانال تلگرامی دولت بهار، به نزدیکی محمود احمدی‌نژاد، رییس سابق جمهوری اسلامی، اعلام کرد که در تاریخ ۱۳ مهر، ماموران امنیتی در فرودگاه “امام خمینی” پاسپورت او را توقیف کرده و اعلام ممنوع‌الخروجی‌اش نموده، از سفر احمدی‌نژاد به گواتمالا جلوگیری کرده‌اند.

محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد، سیاستمدار ایرانی است که در دوره‌های ریاست‌جمهوری ایران خدمت کرده است. او در تاریخ ۲۸ اکتبر ۱۹۵۶ در شهر اردکان در استان اصفهان، ایران متولد شد. محمود احمدی‌نژاد در دوره‌های ریاست‌جمهوری ایران از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ خدمت کرد. وی از حزب جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کرد و به عنوان یک متخصص مهندسی تدریس می‌کرد قبل از ورود به سیاست.

وی بخاطر سیاست‌ها و بیانات جدیدترین رئیس‌جمهور ایران نیز مورد توجه بسیاری از نظریه‌پردازان و رسانه‌ها در داخل و خارج از ایران قرار گرفت. دوران ریاست‌جمهوری او با اتفاقات مهمی همچون بحران هسته‌ای ایران و افزایش تنش‌های بین‌المللی همراه بود.