معاون رئیسی: تهدید علنی به علی کریمی
معاون رئیسی: تهدید علنی به علی کریمی

معاون رئیسی: تهدید علنی به علی کریمی؛ محمد دهقان، معاون حقوقی ابراهیم رئیسی در جلسه با خبرنگاران، درباره فعالیت‌های علی کریمی در فضای مجازی اظهار کرد: “هر کسی که علیه امنیت ملی ایران اقدام کند، متخلف محسوب شده و پیگیری می‌شود.”

معاون رئیسی: تهدید علنی به علی کریمی

در حاشیه حضور اعضای هیات دولت در جمع خبرنگاران، محمد دهقان، معاون حقوقی ابراهیم رئیسی، به سوالی درباره فعالیت علی کریمی در فضای مجازی پاسخ داد و اظهار کرد: “هر فرد، برخاسته از تبعه بودن یا عدم تبعه به ایران، که به نحوی علیه امنیت ملی کشور اقدام کند، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.”

علی کریمی

علی کریمی (زاده ۱۷ آبان ۱۳۵۷) بازیکن بازنشسته فوتبال اهل ایران است. او در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ‌های ایران، امارات، قطر و آلمان را دارد. کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا»‏ از او یاد می‌شود.

کریمی در سال ۲۰۱۷، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان «یکی از نمادهای تاریخ فوتبال آسیا» شناخته شد. او در ویدیو معرفی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز، از سوی فیفا؛ به عنوان «یکی از دو بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران»، معرفی شد.