لوگوی جديد توییتر رونمایی شد
لوگوی جديد توییتر رونمایی شد

لوگوی جديد توییتر رونمایی شد؛ امروز دوشنبه ایلان ماسک به‌طور رسمی لوگوی جدید تويیتر را معرفی کرد که به‌جای پرنده معروف، “X” نام گرفته است و ساختمان شرکت را با آن تزئین کرد.

لوگوی جدید توییتر رسماً معرفی شد: حرف X به‌ جای پرنده (+عکس)

لوگوی جديد توییتر رونمایی شد

ایلون ماسک، بخشی از چشم‌انداز میلیاردر برای تحویل دادن این خدمات ۱۷ ساله به یک اپلیکیشن چندکاره یا “سوپر آب”، به صورت رسمی، لوگوی جدید “تویيتر” را انتخاب کرد که به جای پرنده آبی، یک علامت “X” زینت‌بخش شده را جایگزین کرد.

ایلون ماسک، همراه با مدیر اجرایی شرکت تویتر، لیندا یاکارینو، اعلام کردند که این قدم به عنوان بخشی از یک بازسازی گسترده انجام شده است که باعث حذف تمام علامت‌های تجاری شناخته‌شده تويیتر و همچنین تمامی نمادهای مرتبط با پرنده خواهد شد، به‌طوری که تویتر با تغییر شعار به “X” دیگر، به صورت کامل تغییر خواهد کرد.

چرا ایلان ماسک لوگوی توییتر را با “X” جایگزین کرد؟

نیت‌ها و اهداف ماسک، اعلام‌شده برای “تویتر”، در طول زمان نوسان کرده‌اند؛ ابتدا به عنوان تلاشی برای از بین بردن ربات‌ها در سرویس و حفظ آزادی بیان ظاهر شد. از آن زمان تویتر به عنوان یک عامل تسریع برای معرفی “X” شناخته شده است و ویژگی‌های آن به عنوان یک اپلیکیشن چندکاره یا “سوپر آب” مشابه با “WeChat” که تحت مالکیت شرکت “تنسنت” است، نقل قول شده است.