فورى/ زخمی شدن چند معترض در اعتراضات به کشته‌شدن مهسا امینی
فورى/ زخمی شدن چند معترض در اعتراضات به کشته‌شدن مهسا امینی

 زخمی شدن چند معترض در اعتراضات به کشته‌شدن مهسا امینی؛ گزارش های منتشر شده در شبکه های اجتماعی حاکی از آن است که پس از خاکسپاری پیکر مهسا امینی، جوان ۲۲ ساله جان باخته در بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی تهران، روز شنبه ۲۶ شهریورماه، تجمعات اعتراضی در سقز و سنندج برگزار شد.

فورى/ زخمی شدن چند معترض در اعتراضات به کشته‌شدن مهسا امینی

گزارش های منتشر شده در شبکه های اجتماعی حاکی از آن است که پس از خاکسپاری پیکر مهسا امینی، جوان ۲۲ ساله جان باخته در بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی تهران، روز شنبه ۲۶ شهریورماه، تجمعات اعتراضی در سقز و سنندج برگزار شد.

همزمان صبح یکشنبه تصاویری از آغاز تجمعات اعتراضی در دانشگاه تهران پس از درگذشت مهسا امینی منتشر شد که تظاهرکنندگان در آن شعار «زن، زندگی، آزادی» سر دادند.

پس از برگزاری مراسم خاکسپاری پیکر مهسا امینی، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در شهرستان سقز تیراندازی و گاز اشک آور را آغاز کردند.

پیکر مهسا امینی

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز در مجلس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، به وقوع آشوب در مراسم تشییع مهسا امینی اعتراف کرد: «هیچ کس کشته نشد و فقط چند زخمی داشتیم. البته یک نفر هم مجروح شد.پس از اصابت چند گلوله به روده به بیمارستان سقز منتقل شد.

وی همچنین اعتراف کرد که پلیس و بیمارستان در رابطه با پرونده مهسا امینی «عدم اطلاعات، عدم پاسخگویی، عدم شفافیت و تاخیر» داشته اند.