علی دایی درباره مرگ اسرا پناهی چه گفت؟
علی دایی درباره مرگ اسرا پناهی چه گفت؟

علی دایی درباره مرگ اسرا پناهی؛ علی دایی ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران بامداد سه شنبه با انتشار نوشته‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام تایید کرد که خبر درگذشت اسرا پناهی ، دانش‌آموز اردبیلی، به دلیل یورش نیروی انتظامی به مدرسه این دانش‌آموز «صحت» دارد.

علی دایی درباره مرگ اسرا پناهی چه گفت؟

نوشته آقای دایی در واکنش به اظهارات کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل درمجلس شورای اسلامی است که تلویحا وی را به ایراد سخنان خلاف واقع متهم کرده بود. اما کاپیتان و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نوشت: اطلاعات من در مورد زادگاهم اردبیل کامل است و اگر از صحت ماجرا ندانم هرگز اظهار نظر نمی کنم.

در پی انتشار اخباری مبنی بر جان باختن اسرا پناهی، علی دایی با اعتراض به این حادثه، گفته بود که سکوت دراین‌باره «حکم خیانت به انسانیت و میهنم را دارد».

وی در نوشته بامداد سه‌شنبه خود کاظم موسوی را نماینده دولت و نه نماینده مردم اردبیل دانست وی گفت: چرا در مجلس و دولت صدای مردم شهرتان نبودید که اگر بودید کار به اینجا ختم نمی شد.

خودکشی دختر نازنین شهرم صحت ندارد و شما راست نمی‌گویید

آقای دایی همچنین به تناقضات روایت آقای موسوی از مرگ اسرا پناهی و عموی این دانش‌آموزاشاره کرد و نوشت: با توجه به صحبت های عموی اسرا پناهی در صدا و سیما که علت مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلبی عنوان می کند (اینجانب قبول ندارم) این اتفاق در بیمارستان فاطمی اردبیل رخ داد پس خودکشی دختر نازنین شهرم صحت ندارد و شما راست نمی‌گویید.»