شوهر
علائم و رفتار شوهر که برای زن یک هشدار است

علائم و رفتار شوهر که برای زن یک هشدار است، بهتر است یک زن به خوبی آگاه باشد که برخی از رفتارهای شوهرشان او را در مورد آنها هشدار می دهد و اینها اعمالی هستند که نشان می دهد شوهر شما را دوست ندارد!

اینها علائم و رفتارهای شوهر است که به زن هشدار می دهد

در روزهای اولیه ازدواج ، زن و شوهر لحظات زیبایی را در کنار هم ایجاد می کنند و با یکدیگر مهربان هستند و همه کارها را برای خوشبختی یکدیگر انجام می دهند ، اما با گذشت زمان ، ممکن است تفاوت هایی ایجاد شود و رفتارها ، گاهی اوقات بسیار تغییر کند. ممکن است فکر کنید که آیا شوهر شما را دوست دارد یا نه.

از تنها ماندن با شما اجتناب می کند

وقتی با شوهر/همسر خود در یک مکان هستید ، او از بودن با شما احساس خوبی ندارد. او دائماً به دنبال چیزی یا شخص دیگری است تا زمان و توجه او را جلب کند وهنگامی که به او گوشزد می کنید عصبی می شود. قبلاً همیشه به یکدیگر متمایل بودید اما اکنون نتیجه عکس او را مشاهده می کنید و هرچه به او نزدیک می شوید از شما دور می شود.

هر صحبتی به دعوا ختم می شود

یک سوال معمول بپرسید ، ببینید همسرتان چقدر سریع پاسخ می دهد یا یک سوال تدافعی. هربار که سعی می کنید در مورد موضوعی با او صحبت کنید ، او را به دعوا تبدیل می کند یا شما را دور می کند.

شما را مسئول مشکلات روابط می داند

وقتی می خواهید در مورد مشکلات خود صحبت کنید ، او آنها را به گونه ای تغییر می دهد که تا آنجا که می تواند شما را سرزنش کند ، به نظر می رسد که شما تمایل دارید چیزهایی را پیدا کنید که اصلاً وجود ندارند.

اگر مشکلی می بینید ، مشکل شماست. او با شما رفتار می کند و باعث شک نسبت به خودتان در رابطه می شود
این به شما این احساس را می دهد که همه چیز را خراب می کنید ، و اگر او آنقدر خسته است که شما را ترک می کند نباید تعجب کنید.

علاقه ای به نشان دادن یا دریافت محبت ندارد

اگر برای در آغوش گرفتن طولانی مدت وقت می گذاشت ، اما اکنون اهمیتی نمی دهد ، اما سعی می کند از شما فاصله بگیرد ، بدانید که چیزی تغییر کرده است.

اظهار بی احترامی می کند

اگر همسرتان با شما مخالفت کند ، یک مورد وجود دارد ، و این حتی در ازدواج های شاد اتفاق می افتد ، اما اگر او به شما توهین کند و سپس وقتی در مورد شما با دیگران صحبت می کند ، توهین ها را تکرار کند ، مشکلی وجود دارد.