عادل فردوسی‌پور: وضعیت در لیگ ایران خنده‌دار شده است
عادل فردوسی‌پور: وضعیت در لیگ ایران خنده‌دار شده است

عادل فردوسی‌پور: تیم های عربستانی انگار در یک لیگ دیگر هستند. اما وضعیت در لیگ ایران خنده‌دار شده است.

عادل فردوسی‌پور: وضعیت در لیگ ایران خنده‌دار شده است

در حاشیه دیدار خیریه ستارگان هنر و رسانه ورزش، عادل فردوسی‌پور اظهار کرد: تیم های عربستانی انگار در یک لیگ دیگر هستند. اما وضعیت در لیگ ایران خنده‌دار شده است؛ معلوم نیست بازی هفته بعد که دارند، در هفته هفتم است، ششم است یا عقب‌مانده پنجم است.

او استقبال مردم از رونالدو را طبیعی ارزیابی کرد، اما تاکید کرد که در مراسم استقبال نظم و انضباط به ندرت مشاهده می‌شود و این نقدی است که مطرح می‌شود.

عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور مجری، گزارشگر، و نویسنده ورزشی ایرانی است. او متولد ۱۱ مهر ۱۳۵۳ در تهران است و اصالتاً اهل رفسنجان در استان کرمان است. فردوسی‌پور فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است.

فردوسی‌پور فعالیت رسانه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در روزنامه ابرار ورزشی آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۷ با گزارش جام جهانی فوتبال به شهرت رسید و از آن زمان به عنوان گزارشگر بازی‌های زنده ایران و خارج از کشور انتخاب شد.

در سال ۱۳۷۸، فردوسی‌پور برنامه ورزشی نود را در شبکه سه سیما راه‌اندازی کرد. این برنامه به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران تبدیل شد و فردوسی‌پور را به محبوب‌ترین چهره رسانه‌ای ایران تبدیل کرد.

فردوسی‌پور به دلیل انتقادات صریح خود از مسئولان ورزش ایران، بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. او در سال ۱۳۹۷ به دلیل اختلاف با مسئولان صدا و سیما از برنامه نود کنار گذاشته شد.