شاهزاده رضا پهلوی: کیان پیرفلک می‌توانست انیشتین یا خوارزمی بشود
شاهزاده رضا پهلوی: کیان پیرفلک می‌توانست انیشتین یا خوارزمی بشود

شاهزاده رضا پهلوی: برای کیان پیرفلک که که پر از شور و هوش و استعداد بود و می‌توانست به یک خوارزمی، ایفل، تسلا یا اینشتین دیگر تبدیل شود. اما پاسداران ضحاک کودک‌کش نگذاشتند تا کیان ایران، کیان مهربان به آرزوهای بزرگش برسد و ایران آزاد و آباد فردا را ببیند و بسازد.

شاهزاده رضا پهلوی: کیان پيرفلک می‌توانست انیشتین یا خوارزمی بشود

شاهزاده رضا پهلوی با بازنشر تصاویری از آزمایش ها و ابتکارات علمی کیان پیرفلک، کودک ۱۰ ساله کشته شده در تظاهرات ایذه، او را استعدادی دانست که اگر توسط “ضحاک کودک‌کش” کشته نمی‌شد، می‌توانست «خوارزمی» یا «انیشتین» بشود.

شاهزاده رضا پهلوی روز چهارشنبه ۹ آذر با انتشار این ویدئو در توییتی نوشت: «برای کیان پیرفلک که پر از شور و هوش و استعداد بود و می‌توانست به یک خوارزمی، ایفل، تسلا یا انیشتین دیگر تبدیل شود، اما پاسداران ضحاک کودک‌کش نگذاشتند تا کیان ایران، کیان مهربان، به آرزوهای بزرگش برسد و ایران آزاد و آباد فردا را ببیند و بسازد.

بر اساس گزارش‌های منابع حقوق بشری، دست‌کم ۲۶ کودک در جریان اعتراض‌هایی که از ۲۶ شهریور تاکنون ایران را دربرگرفته، کشته شده‌اند.

کشته شدن کیان پیرفلک

کشته شدن کیان پیرفلک ۱۰ ساله و سپهر مقصودی ۱۴ ساله در تیراندازی نیروهای امنیتی در ایذه خوزستان که چهارشنبه شب رخ داد موج دیگری از خشم معترضان را برانگیخت.

در ویدئوی منتشر شده از پیکر خونین کیان پیرفلک در محل زندگی او، یکی از نزدیکان او می گوید که کیان سوار بر خودرو پدرش در حال عبور از خیابان بود که از چهار طرف مورد اصابت گلوله «نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی» قرار گرفت و کودک کشته شد.