سرمربی صنعت نفت آبادان و روایت عجیب از بازیکن چاقوکش!
سرمربی صنعت نفت آبادان و روایت عجیب از بازیکن چاقوکش!

سرمربی صنعت نفت آبادان و روایت عجیب از بازیکن چاقوکش؛ یک بازیکن از ۵ سال پیش در تیم صنعت نفت آبادان حضور دارد، او و دوستانش با قمه‌کشی خود را به باشگاه تحمیل می‌کنند

سرمربى صنعت نفت آبادان و روایت عجیب از بازیکن چاقوکش!

یک بازیکن از ۵ سال پیش در تیم صنعت نفت آبادان حضور دارد و هیچ کارایی ندارد و حتی در لیست ۲۰ نفره تیم قرار نمی‌گیرد، اما او و دوستانش با قمه‌کشی خود را به باشگاه تحمیل می‌کنند

به من اعلام شد که در امسال باید به این بازیکن فرصت بازی داده شود، اما من با این تصمیم مخالفت کردم. این فرد به زور در تیم حضور دارد و از باشگاه پول دریافت می‌کند. به مدیران صنعت نفت آبادان گفته‌ام که تا زمانی که او و دوستانش دستگیر نشوند، من دیگر به آبادان نخواهم آمد.

ماجرای چاقوکشی در تمرین

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، عبدالله ویسی، درباره حادثه چاقوکشی در تمرین تیمش به این صورت صحبت کرد: یکی از بازیکنانی که از ۵ سال پیش در تیم صنعت نفت آبادان حضور دارد، حتی در این مدت هم در تیم ۲۰ نفری نبوده است.

گفته شده که امسال باید به این بازیکن فرصت بازی داده شود و شما به این تصمیم مخالفت کرده‌اید. به مدیران صنعت نفت گفته‌اید که اگر او و دوستانش دستگیر نشوند، دیگر تمایلی به حضور در آبادان ندارید و به دنبال سرمربی جدید می‌باشید.