سخنگوی دولت: وقتی کالایی گران می‌شود، آقای رئیسی شب خوابش نبرد!
سخنگوی دولت: وقتی کالایی گران می‌شود، آقای رئیسی شب خوابش نبرد!

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت: وقتی کالایی که مورد نیاز مردم است گران می‌شود، آقای رئیسی از وزیر یا مدیر مربوطه سؤال می‌پرسد: ‘چطور توانستی شب را به‌راحتی بخوابی، من نتوانستم.

سخنگوی دولت: وقتی کالایی گران می‌شود، آقای رئیسی شب خوابش نبرد

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در یکی از هیات‌های تهران گفت: “وقتی کالایی که مورد نیاز مردم است گران می‌شود، آقای رئیسی از وزیر یا مدیر مربوطه سؤال می‌پرسد: ‘چطور توانستی شب را به‌راحتی بخوابی، من نتوانستم.”

شتاب‌زده‌ترین افزایش قیمت نان در مشهد؛ قیمت مصوب نان ۴۰ درصد افزایش یافت!

گزارش روزنامه خراسان به نقل از رضا رمضانی، معاون فرماندار مشهد، اعلام می‌دارد که افزایش قیمت مدت‌هاست در دستور کار قرار دارد و بعضی استان‌ها این افزایش را زودتر اجرایی کرده‌اند. افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت نان در خراسان رضوی به نرخ انواع نان‌های یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای مرتبط است.

احمدرضا کشتگر، رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد، اعلام کرد که قیمت نان در واحدهای آزادپز در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت. او افزود: “پیشنهاد اتحادیه برای افزایش قیمت نان ۱۱۰ تا ۱۱۵ درصد بوده است، اما دولت این مقدار را به ۴۰ درصد کاهش داده است.

قیمت مرغ در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد

سازمان جهاد کشاورزی تهران، قیمت هر کیلو مرغ در میادین میوه و تره‌بار را ۷۵ هزار تومان اعلام کرد.

سید علی بابایی در مورد قیمت مرغ در بازارها به این صورت صحبت کرده است: در میدان عمده فروشی بهمن، قیمت مرغ برای واحدهای صنفی به ازای هر کیلو ۷۳ هزار تومان بوده و باید با قیمت ۷۸ هزار تومان به مشتریان عرضه شود.