دليل تعطیلی گسترده پمپ‌بنزین‌ها چیست؟
دليل تعطیلی گسترده پمپ‌بنزین‌ها چیست؟

همچنان که بسیاری از افراد اطلاعاتی درباره تعطیلی گسترده پمپ‌های بنزین در مناطقی از تهران، کرج و سایر شهرها را منتشر می‌کنند، یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای احتمال افزایش قیمت بنزین را به گوش رسانده است.

دليل تعطیلی گسترده پمپ‌بنزین‌ها چیست؟

در همین زمان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزایش قیمت بنزین را رد کرده و اظهار داشت: “با افزایش مصرف بنزین، مجبور به اجرای طرح سقف سوختگیری شده‌ایم.”

در عصر و شامگاه روز شنبه، ۲۱ مرداد ماه، بسیاری از کاربران فعال در شبکه‌های اجتماعی در مناطق مختلف تهران و کرج، اطلاعاتی از تعطیلی گسترده پمپ‌های بنزین را منتشر کردند.

با توجه به گزارشات این کاربران، مشاهده می‌شود که بیشترین پمپ‌های بنزین در مناطق مختلف تهران و کرج یا به طور کامل تعطیل شده‌اند و تنها چند پمپ بنزین فعال با صف‌های بلندی از خودروها مواجه شده‌اند.

صف‌های طولانی خودروها در جلوی جایگاه‌های تأمین بنزین بوده‌اند.

همزمان باگزارشگران جوان، که به صداوسیما وابسته‌اند، با انتشار ویدیویی از یک پمپ بنزین در خیابان آزادی تهران، عنوان کردند که “خبرهای منتشر شده درباره تعطیلی پمپ بنزین‌ها، شایعه است.”

در چند روز اخیر، بسیاری از شهرهای ایران شاهد تعطیلی پمپ‌های بنزین یا صف‌های طولانی خودروها در جلوی جایگاه‌های تأمین بنزین بوده‌اند.