عضو هیئت رئیسه مجلس درباره توئیت خود پیرامون دریافت ارز دولتی توسط برخى از فوتبالیست‌ها توضیح داد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ضمن جلسه علنی  پارلمان با حضور جمع از خبرنگاران درباره توئیت خود که به مسئله تقاضای فرهاد مجیدی که برای دریافت ارز دولتی اختصاص داشت بيان كرد:

نزدک یک ماه پیش یکی از واردکنندگان غله دولت به من گزارش داد که برخی از فوتبالیست‌ها در وزارت صنعت رفت و آمد دارند و در حال گرفته ارز برای شرکت‌هایی هستند که به اسم خودشان نیست.

وی افزود: این كسى ادعا کرده که بنده با یکی از افراد (فرهاد مجیدی) درگیر شده‌ام و به او  اعتراض کرده‌ام که شما اینجا چه می‌کنید؟ مگر حرفه‌تان فوتبال نیست؟

نماینده مجلس قم در مجلس بيان كرد كه به دنبال این جریان من به وزارت صنعت نامه نوشتم و خواستم که این موضوع را بررسی کند، نامه بنده به تاریخ ۲ مهر امسال بود که جواب آن نیز در ۱۹ آبان برای من آمد که قید شده بود فرهاد مجیدی به دفتر خدمات بازرگانی مراجعه کرد و درخواست وی در کارگروه تخصیص ارز دولتی مورد تاكید قرار گرفت و اخيرا  ۹ ثبت سفارش به نام شرکت‌هایی که البته مالکشان آقای مجیدی نیست صورت گرفت.

وی اظهار داشت: البته امکان دارد ایشان عضو هیئت مدیره و یا صاحب شرکتی نباشد، ولى دوربین‌های وزارتخانه حضور وی را ثبت کرده و مسئولانی که با او برای دریافت ارز در ارتباط بودند نیز حاضر هستند.

احمد امیرآبادی در توییت خود مدعی بود فرهاد مجیدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایرانو باشگاه استقلال تهران برای دریافت ارز دولت اقدام کرده بود. این اظهارنظر با واکنش فرهاد مجیدی همراه شده و وى مدعی شد برای دفاع از حق خود از امیرآبادی شکایت خواهد کرد.

امیرآبادی فراهانید: ديروز شخصی که درخواست تقاضای تحویل ارز دولتی را از آقای مجیدی دریافت کرد با بنده تماس گرفته و درخواست کرد که کوتاه بیایم و مشکل حل شود، یکی از نمایندگان پیشین مجلس نیز به بنده زنگ زد و گفت که آقای مجیدی درخواست دارد تا با من ملاقات کند و ادامه داد که اسناد را به ایشان نشان دهید چرا مدعی است که ارز دولتی نگرفت.

امیر آبادی اظهار داشت: بهتر از هر کسی به شغل و فعالیتی که دارد بپردازد بنده نمی‌گویم او ارز را تحویل گرفته، اما به نام ایشان برای ۹ شرکت ثبت تقاضای ارز دولتی صورت گرفت.