دخالت‌های جميله علم‌الهدی در امور دولتی، رهبر را عصبانی کرد!
دخالت‌های جميله علم‌الهدی در امور دولتی، رهبر را عصبانی کرد!

سایت خبری تحلیلی امواج مدیا در بریتانیا، به نقل از یک منبع مطلع اعلام کرد که دخالت‌های جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی در امور دولت، علی خامنه‌ای، رهبر ج.ا را عصبانی کرده است.

امواج مدیا چه نوشت؟

امواج مدیا در گزارشی که امروز درباره فعالیت‌های جمیله علم‌الهدی منتشر کرد، نوشت که فعالیت‌ها و نفوذ خود در دولت همسرش، مورد استقبال قرار نگرفته است.

یک منبع مطلع محافظه‌کار که نامش فاش نشد، به این سایت گفت که دخالت خانم علم‌الهدی در امور دولتی مشهود شد و رهبر را عصبانی کرد.

این منبع آگاه افزود که خامنه‌ای با ارسال پیامی به رئیسی، از او خواسته تا به همسرش اجازه ندهد در کار دولت دخالت کند.

او گفت که با این حال جمیله علم‌الهدی، دختر احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، همچنان نقش مهمی در دولت، به‌ویژه در انتصاب و عزل مقامات دارد.

به گزارش امواج مدیا، عملکرد جمیله علم‌الهدی از زمان آغاز دوران ریاست جمهوری همسرش به طور زیاد در کانون توجه‌ قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، او علاوه بر دفاع از کارنامه ج.ا در مورد حقوق زنان، در پشت صحنه دولت نیز نفوذ قابل توجهی داشته است.

فعالیت‌های جمیله علم‌الهدی

خانم علم‌الهدی ماه گذشته همسرش را در سفر پنج روزه‌اش به کشورهای آمریکای لاتین همراهی کرد و نظرات او در مصاحبه با تلویزیون ونزوئلا در طول این سفر واکنش‌های گسترده‌ای پیدا کرد.

او در مصاحبه با تلویزیون دولتی ونزوئلا اینکه زنان مثل مردها درس بخوانند و کار کنند را مصداق خشونت خواند و گفت: می‌خواهیم زنان همچنان زن باشند. چرا ما باید مانند مردان باشیم؟ چرا باید مثل مردان درس بخوانیم، کار کنیم یا زندگی کنیم؟ این شکلی از خشونت است.

همسر رئیسی همچنین توجه جهان به جان باختن مهسا امینی را هیاهوی رسانه‌ای خواند و اضافه کرد: دفاع از این زن (مهسا)، هیاهوی رسانه‌ای ساختگی بود.

امواج مدیا نوشت که ظاهرا جمیله علم‌الهدی راه پدرش احمد علم‌الهدی را دنبال می‌کند زیرا پدرش با انتقاد صریح از اصلاح‌طلبان و لیبرال‌ها و دفاع سرسختانه از ج.ا، در مشهد برای خود قدرت زیادی ایجاد کرد.

خانم علم‌الهدی سال گذشته نیز کنگره زنان تاثیرگذار را برگزار کرد که در پی سرکوب مرگ‌بار خیزش سراسری علیه رژیم جمهوری اسلامی ترتیب داده شد.

خود در حاشیه این کنگره حکومتی گفت که خامنه‌ای همیشه موافق حضور اجتماعی زنان بوده اما بعضی در کشور ما مخالف آن هستند.