خودكشى یک دانش‌آموز دختر به دلیل لاک ناخن!
خودكشى یک دانش‌آموز دختر به دلیل لاک ناخن!

روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ یک فرد مطلع به سایت ایران‌وایر خبر داد که دانش‌آموزی به نام زهرا حطمی که در کلاس هشتم مدرسه نرجس در شهر وحیدیه، از توابع شهریار درس می‌خوانده، به‌ دلیل داشتن لاک ناخن به مدت سه روز از مدرسه اخراج شده و به‌ دنبال آن اقدام به خودکشی به زندگی خود پایان داد.

در خبرهای اولیه گفته شده بود که زهرا از ترس برخورد پدرش به ساختمان نیمه‌ کاره رو به‌ روی مدرسه فرار کرده و بعد خود را از طبقه بالای این ساختمان به پایین پرت کرده و در دم جان خود را از دست داده است.

یک فرد آگاه درباره این حادثه به ایران‌ وایر می‌گوید: زهرا حطمی بدون حجاب اجبارى در مسیر مدرسه تردد می‌کرد. آمدن و رفتنش به مدرسه با مادرش بود و او را می‌رساند و به خانه باز می‌گرداند. روز حادثه زهرا را به‌ خاطر اینکه مقنعه نداشته و لاک زده بود به دفتر مدرسه می‌برند و والدینش را هم احضار می‌کنند.

پدر و مادر او هر دو به مدرسه می‌آیند و بعد از صحبت با مدیر و تایید سه روز اخراج، پدر دانش‌آموز همراه زهرا از مدرسه خارج می‌شوند، اما مادرش برای ادامه گفت‌وگو و احتمالا رایزنی با مدیر برای اینکه مساله اخراج را مرتفع کند در دفتر مدیر بوده است.

به گفته این فرد، دختر بیچاره زهرا تحت فشار زیادی که مدیر مدرسه به او وارد کرده و توهین‌آمیز مسئولان و ترس از عواقب این مجازات در خانه به ساختمان نیمه‌ کاره رو به‌ روی مدرسه فرار کرده و متاسفانه خودش را از طبقه چهارم به پایین پرت کرده است.