خداحافظی کامل عادل فردوسی‌پور از صداوسیما
خداحافظی کامل عادل فردوسی‌پور از صداوسیما

خداحافظی کامل عادل فردوسی‌پور از صداوسیما؛ تیتراژ شب گذشته برنامه فوتبال ۱۲۰، پروژه آخر عادل فردوسی‌پور برای تولید و تهیه توسط صداوسیما به پایان رسید.

خداحافظی کامل عادل فردوسی‌پور از صداوسیما

برنامه فوتبال ۱۲۰، که توسط عادل فردوسی‌پور تهیه و تولید شده و حمید محمدی به عنوان مجری در آن حضور داشت، هر پنجشنبه‌شب از شبکه ورزش پخش می‌شد. این برنامه به بررسی اتفاقات و حواشی مرتبط با فوتبال جهان می‌پرداخت و در طول آن، اخبار و رویدادهای مهم فوتبالی روز دنیا مورد بررسی قرار می‌گرفت.

او به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است

پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما در تصریحاتی اخیراً درباره احتمال مجری‌گری عادل فردوسی‌پور در صدا و سیما، گفته بود: «او به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. آیا انتظار دارید برای پرمخاطب شدن التماس کنم که تو رو خدا بیا؟! نه می‌توانیم و نه خواهیم توانست که این کار را انجام بدهیم.»

در سال‌های گذشته پس از پایان برنامه “۹۰”، تنها همکاری عادل فردوسی‌پور با صدا و سیما، برنامه “فوتبال ۱۲۰” بود. در انتهای این برنامه، حمید محمدی توضیحی درباره ساخت فصل جدید با شروع رقابت‌های اروپایی ارائه نکرد و از مخاطبان خواست که به تیتراژ پایانی دقت کنند. این نشان می‌دهد که برنامه “فوتبال ۱۲۰” به پایان رسیده است و برای فصل جدیدی با شروع رقابت‌های اروپایی نخواهد بود.

در گفتگوی عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش در برنامه “فوتبال ۳۶۰”، دو ماه پیش، هواداران حكومت به او تاختند. در این برنامه، عادل فردوسی‌پور اعلام کرده بود که برای اولین بار پس از ماه‌ها کاری نکردن، برنامه‌ای ساخته است. اما هواداران با این اظهارات ناراحت شدند و خواستار قطع همکاری عادل با شبکه ورزش شدند.