حمله تند روزنامه وابسته به سپاه به تاج، عزیز محمدی و ماجدی!
حمله تند روزنامه وابسته به سپاه به تاج، عزیز محمدی و ماجدی!

حمله تند روزنامه وابسته به سپاه به تاج، عزیز محمدی و ماجدی؛ روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته با حمله تند به سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، تایید صلاحیت “مهدی تاج” را باعث بزرگترین ضربه به حیثیت فوتبال ملی ایران در جهان دانست.

حمله تند روزنامه وابسته به سپاه به تاج، عزیز محمدی و ماجدی!

این روزنامه نوشت: مهدی تاج به همراه میرشاد مجدی و عزیز محمدی به عنوان سومین کاندیدای تایید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات معرفی شد. سه نفر فقط به نابودی فوتبال کمک می کنند. مهدی تاج هم تایید صلاحیت شد.

ماه گذشته همه رسانه ها از ضرر و زیان های وارده به فوتبال در دوران ریاست جمهوری او صحبت می کردند، اما انگار هیچ صدایی شنیده نمی شد تا اینکه بالاخره صلاحیت فردی را تایید کردیم که سوء مدیریتش باعث زیان ۲۰۰ میلیارد تومانی به بیت‌المال کشور شده است. کاندیدایی که رد پای تخلفش در پرنده بزرگ فولاد هم دیده می‌شود.

انتقاد روزنامه جوان از میرشاد ماجدی

این روزنامه همچنین به انتقاد از میرشاد ماجدی پرداخت و نوشت: میرشاد ماجدی سرپرستی که حاصل دوران سرپرستی‌اش در فوتبال چند شقه‌شدن تیم ملی و بی‌سروسامانی تیم امید است.

ناظری که از جای دیگری شروع خواهد کرد، همان جایی که با مشورت او وارد عرصه انتخابات شد،در مورد گزینه سوم بهتره حرفی نزنیم مهر سکوت بر لب زده. تا فقط بین نامزد‌ها باشد همین!