حمله
جزییات جدید از حمله به مخفیگاه‌های موشکی جمهوری اسلامی

حمله برق‌آسای که شامگاه شنبه در غرب کشور رخ داد، خسارات زیادی به نیروی نظامی جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران وارد کرد.

شنیده شدن صداهای انفجار در ۵۰ شهر غربی کشور

شهروندان حداقل ۵۰ شهر غربی استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و همدان صبح روز یکشنبه ۲۶ دی ماه صدای انفجارهای شدید را شنیدند.

سران جمهوری اسلامی مانند گذشته ابتدا در این مورد سکوت کردند و سپس ادعا کردند که صداهای انفجار ناشی از رعد و برق بوده است!

جزییات جدید از حمله به مخفیگاه‌های موشکی جمهوری اسلامی

اما آواتودی گزارش داد كه حوالی بامداد یکشنبه ٢۶ دی ماه ماه جنگنده های ناشناس رادار گریز وارد ایران شده و همزمان تونل های موشکی سپاه پاسداران. این موشک در منطقه ثلاث باباجانی و چندین سکوی پرتاب، استان‌های کرمانشاه و همدان را منهدم کرد و سپس آسمان ایران را ترک کردند.

پس از پایان این عملیات شبیخون هوایی و در حالی که هیچ هواپیمای در حریم هوایی ایران باقی نمانده و از خاک ایران خارج شده بود، پدافند هوایی جمهوری اسلامی در شهرهای غرب ایران شروع به تیراندازی نامنظم و بی هدف کرد.

صبح روز یکشنبه ٢۶ دی ماه، سه فروند موشک در سیلوی موشکی سپاه پاسداران در حوالی اسدآباد منفجر شد که بر اثر آن حداقل ۵ پاسدار از نیروهای سپاه کشته شدند.

در پی این حملات (دو حمله،نخست حمله به استان‌های کرمانشاه‌ و کردستان و دوم به صورت همزمان در استان همدان ن)، «سیلوی موشک تنابنده» در اسدآباد همدان به طور کامل منهدم شد.