جزئیات تکان دهنده از قتل نیکا شاکرمی
جزئیات تکان دهنده از قتل نیکا شاکرمی

جزئیات تکان دهنده از قتل نیکا شاکرمی؛ در حالی که یک مقام قضایی مدعی شد نیکا شاکرمی، جوان ۱۷ ساله‌ای که جسدش ۱۰ روز پس از مفقود شدن در کهریزک پیدا شد، از بالای ساختمان «پرتاب» شده است، یک سند جدید حاکی است که مرگ او بر اثر «صدمات متعدد ناشی از اصابت جسم سخت» بوده است.

جزئیات تکان دهنده از قتل نیکا شاکرمی

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی استان تهران، چهارشنبه ۱۳ مهر گفت که «بررسی فیلم دوربین‌های محل» نشان می‌دهد که «صبح روز حادثه، خانم نیکا شاکرمی با یک کوله پشتی وارد ساختمانمی‌شود و زنگی زده نمی‌شود زیرا ساختمان نیمه کاره بوده و درب با هل دادن باز شده است.

https://twitter.com/BBCParham/status/1577658758133649409?s=20&t=E0Hh7CLVekKJdMHmvvsIHA

وی افزود که خانه آتش شاکرمی، خاله نیکا، «در کوچه کنار این ساختمان و دو پلاک بالاتر از محل پیدا شدن جسد است. هنوز انگیزه ورود این زن به ساختمان نیمه کاره مشخص نشده است.

جسد نیکا شاکرمی

آقای شهریاری همچنین مجهول‌الهویه بودن جسد نیکا شاکرمی در سردخانه کهریزک را این موضوع عنوان کرده که «کوله‌پشتی این خانم در پشت بام ساختمان مجاور کشف شد» .

پیش از این آتش شاکرمی، عمه نیکا که هم اکنون در بازداشت به سر می برد، گفته بود که قرار بوده نیکا به محل سکونت خواهرش برود و به همین دلیل شناسنامه خود را با خود آورده است.